کد خبر : 1695187 | 21 تیر 1399 ساعت 18:41 | 28.6K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره ایتالیایی در آستانه انتقال به یونایتد

فدریکو کیه زا، وینگر ایتالیایی و 22 ساله فیورنتینا در آستانه توافق 50 میلیون پوندی با منچستریونایتد قرار گرفته است.

ستاره ایتالیایی در آستانه انتقال به یونایتد

به گزارش "ورزش یه"، نتایج اخیر و درخشان اوله گونار سولسشر باعث شده مدیران یونایتد برای فصل بعد نیز به او اعتماد کنند و به نظر می رسد بر خلاف دیگر تیم ها تابستان شلوغی در انتظار یونایتد باشد. دیلی میل امروز در گزارشی مدعی شد حالا تمرکز مدیران این تیم معطوف به جذب فدریکو کیه زا از سری آ شده است.

 

1510291

 

هدف اول یونایتد خرید جیدون سانچو، ستاره انگلیسی و جوان دورتموند بود، اما باشگاه آلمانی رقمی معادل 100 میلیون پوند برای فروش سانچو طلب کرده که در شرایط فعلی پرداخت آن در توان یونایتد نیست. اوله گونار سولسشر در ماه فوریه یکی از دستیاران خود را برای تماشای بازی فدریکو کیه زا در دیدار فیورنتینا مقابل میلان به ایتالیا فرستاده بود و به نظر می رسد نمایش او مورد پسند باشگاه یونایتد قرار گرفته است.

 

البته جذب فدریکو کیه زا از فیورنتینا آسان نخواهد بود و مالک این باشگاه چندی قبل اعلام کرد فقط در صورت پرداخت رقم مورد نظر آنها امکان جدایی این بازیکن وجود دارد. حالا اخباری در مورد احتمال توافق 50 میلیون پوندی یونایتد با فیورنتینا برای انتقال فدریکو کیه زا به لیگ برتر شنیده شده و باید دید آیا در نهایت مدیران باشگاه انگلیسی قادر به راضی کردن کمیسو، مالک متمول و امریکایی این باشگاه وجود دارد یا خیر. یوونتوس و اینتر نیز علاقمند به خرید فدریکو کیه زا در سال های اخیر بوده اند.

دیدگاه‌ها