کد خبر : 1695204 | 21 تیر 1399 ساعت 19:58 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

نانی:

رونالدو باعث شد به شکست آلرژی پیدا کنم

نانی، ستاره پرتغالی و سابق منچستریونایتد خاطرات جالبی با کریستیانو رونالدو دارد.

رونالدو باعث شد به شکست آلرژی پیدا کنم

 

به گزارش "ورزش سه"، نانی نیز مسیری مانند کریستیانو رونالدو را طی کرد و در سال 2007 از اسپورتینگ لیسبون راهی اولدترافورد شد. نانی فاش کرد در بدو انتقال به یونایتد با رونالدو هم خانه بوده و این بازیکن کاری کرده که او نسبت به شکست خوردن در هر زمینه ای احساس بدی پیدا کند. نانی در 230 بازی برای یونایتد به میدان رفت و چهار عنوان لیگ برتر، یک لیگ قهرمانان اروپا و موفقیت در جام باشگاه های جهان در این تیم کسب کرد.

 

1510312

 

نانی گفت: "خیلی ها نام منچستر یونایتد را در بین پیشنهادهایم ذکر نکردند. اما مدیر برنامه ام ژرژ مندز، نام همه باشگاه ها را نوشت و مدغی شد برای من بهترین انتخاب کنید منچستریونایتد خواهد بود. البته من قبل از اینکه از این مسئله باخبر شوم، به دنبال یافتن خانه ای در منچستر بودم. در ابتدا قرار بود به هتلی منتقل شوم، اما مندس از من پرسید آیا می خواهی کنار کریستیانو رونالدو بمانی؟

 

بنابراین من به او و اندرسون که به تازگی به یونایتد پیوسته بودند ملحق شدم. کریستیانو یک استخر، یک میز پینگ پنگ و یک زمین تنیس داشت و هر روز ما سر چیزی رقابت می کردیم و وقتی من و اندرسون از رونالدو جدا شدیم، او کاری کرده بود که به باختن و شکست احساس آلرژی پیدا کنیم. سر الکس فرگوسن برایم مثل من یک پدر بود و بازیکنانی مانند ریو فردیناند و رایان گیگز مشاوره خوبی به من دادند. من با آنتونیو والنسیا، فابیو و رافائل، کریستیانو ، اندرسون و بسیاری دیگر دوست شدم."

دیدگاه‌ها