کد خبر : 1695222 | 21 تیر 1399 ساعت 20:44 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا در چه صورتی لائوتارو را جذب می کند؟

در صورت توفیق در فروش فیلیپ کوتینیو، بارسلونا دوباره برای خرید لائوتارو مارتینز از اینتر اقدام خواهد کرد.

بارسلونا در چه صورتی لائوتارو را جذب می کند؟


به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو مورد توجه چند باشگاه لیگ برتری قرار دارد و بعید است فصل بعد در بارسلونا بماند. در صورت نهایی شدن فروش این بازیکن، بارسلونا از نظر مالی می تواند برای خرید لائوتارو مارتینز اقدام کند. ESPN مدعی شد بارسلونا به صورت شخصی با لائوتارو مارتینز به توافق رسیده است، اما نهایی شدن این قرارداد بستگی به این دارد که آیا آنها موفق به فروش فیلیپه کوتینیو خواهند شد یا خیر.

 

1510342

 

مهاجم 22 ساله و آرژانتینی که در این ماه ها تبدیل به هدف اول بارسلونا شده، در 38 بازی فصل جاری تا به حال 17 گل به ثمر رسانده است. بارسلونا در حال حاضر با کسری 200 میلیون یورویی بودجه مواجه است و می خواهد با فروش فیلیپ کوتینیو بخشی از این رقم را جبران کند. ستاره هایی چون ایوان راکیتیچ، نلسون سمدو و احتمالا عثمان دمبله نیز در مراحل بعدی قابل فروش خواهند بود.

 

در صورت رخ دادن این اتفاق آنگاه بارسلونا دوباره برای خرید لائوتارو وارد عمل می شود و احتمال دارد اینتر رقم 90 میلیون یورو را برای انتقال این بازیکن به نوکمپ بپذیرد. این ادعا در حالی صورت می گیرد که اینتر در حال کردن سازی پیشنهاد جدیدی برای تمدید قرارداد با لائوتارو مارتینز است و پپ ماروتا نیز چندی قبل ابراز امیدواری کرد او فصل بعد هم در سن سیرو به میدان برود.

دیدگاه‌ها