کد خبر : 1695236 | 21 تیر 1399 ساعت 21:04 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره بایرن دوباره شاگرد گواردیولا می شود؟

به جز لیورپول، منچسترسیتی نیز قصد دارد برای خرید تیاگو، هافبک اسپانیایی و خلاق بایرن مونیخ اقدام کند.

ستاره بایرن دوباره شاگرد گواردیولا می شود؟


به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد دوران هفت ساله حضور تیاگو در بایرن مونیخ رو به پایان است و این هافبک اسپانیایی قصد جدایی و تجربه چالش های جدیدی را در سر دارد. لیورپول برای خرید تیاگو ابراز علاقه کرده و اخباری در مورد احتمال انتقال 30 میلیون یورویی این بازیکن به آنفیلد وجود دارد.

 

1505446

 

اما نشریه توتواسپورت مدعی شد منچسترسیتی نیز به جمع مشتریان تیاگو اضافه شده است. پپ گواردیولا در روزهای هدایت بارسلونا باعث شد تیاگو به ترکیب اصلی راه یابد و وقتی او سرمربی بایرن مونیخ شد نیز تیاگو اولین خریدش در سال 2013 بود. البته بایرن مونیخ به شدت در تلاش برای تمدید قرارداد تیاگو است و هانسی فلیک چندی قبل عنوان کرد همه کار برای حفظ این بازیکن در آلیانس آره نا انجام خواهد داد. پپ گواردیولا علاقه زیادی به سبک بازی تیاگو دارد و با توجه به محل رشد این بازیکن، حضور تیاگو در ترکیب می تواند او را به پیاده کردن سیستم مورد علاقه اش در زمین کمک کند.

 

تیاگو که محصول آکادمی لاماسیا در بارسلونا است، از زمان پیوستن به بایرن مونیخ در سال 2013 و علی رغم اینکه از زمان انتقال به این تیم با مشکلات مصدومیت زیادی روبرو بوده، 231 بازی کرده است. تیاگو در این فصل 25 بار در ترکیب ثابت قرار گرفته و سه گل و دو پاس گل حاصل کار او بوده است.

دیدگاه‌ها