کد خبر : 1695239 | 21 تیر 1399 ساعت 20:55 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

پژمان نوری: کمیته اخلاق اینجا ورود کند!

مدیرعامل ملوان به برخی اتفاقات رخ داده در لیگ دسته اول اعتراض کرد.

پژمان نوری: کمیته اخلاق اینجا ورود کند!

پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان در گفتگو با ورزش “سه” گفت : متاسفانه در هفته های کم باقیمانده به پایان رقابتهای لیگ دسته اول خبرهایی به گوش می رسد که به هیچ عنوان در شان فوتبال کشور نیست . سالها در لیگ برتر بازی کردم چه در ملوان چه در تیمهای دیگر فوتبال ایران و حالا که امانتدار مردم در باشگاه ملوان هستیم و به سختی در حال گذراندن امور تیم هستیم ، نباید اجازه بدهند اتفاقات خارج از زمین فوتبال نتایج و جدول مسابقات را تحت تاثیر قرار دهد .

 

پژمان نوری در ادامه گفت : امروز که در فدراسیون بابت پیگیری مسائل باشگاه حضور داشتیم از طریق چند خبرنگار  ، به ما گفته شد تیمی که با رقیب مستقیم ما مسابقه دارد ممکن است تعدادی از بازیکنان اصلی خود را به اردو نبرد . بنده که این مسئله را شنیدم در ابتدا باور نکردم اما بعد از ظهر متوجه شدیم دقیقا این اتفاق رخ داده است . درخواست ما از کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال این است که با جدیت بیشتری به اینگونه مسائل ورود کنند و اینطور نباشد که حق مردم یک شهر به همین راحتی تحت تاثیر مسائل غیرفوتبالی قرار بگیرد .

 

نوری در پایان گفت : ملوان با توجه به اتفاقاتی که در ابتدای فصل برایش رخ داد حواشی و مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشت و به سختی توانستیم تیمی را که با ۲ امتیاز در انتهای جدول تحویل گرفتیم با کمک همه ی مجموعه ی باشگاه به شرایط رقابتی برسانیم و در جهت حفظ تیم تمام تلاشمان را انجام دادیم و حالا نمی‌ توانیم دست روی دست بگذاریم و شاهد این باشیم که مسائل خارج از زمین فوتبال نتایج بازیها را تحت الشعاع قرار دهد و موظف هستیم با تمام وجود از حق مردم انزلی و باشگاه ملوان دفاع کنیم و بنده نقش فدراسیون و کمیته اخلاق را بسیار در این هفته های حساس حیاتی می بینیم و امیدوارم قبل از اینکه کار از کار بگذرد نظارت ویژه ای به عملکرد تیمها در مسابقات داشته باشند .

دیدگاه‌ها