کد خبر : 1695256 | 21 تیر 1399 ساعت 21:59 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

لائوتارو مارتینز در آستانه ی پیوستن به بارسلونا

ظاهرا اینتر و بارسلونا بر سر انتقال لائوتارو مارتینز به توافق رسیده اند.

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش روزنامه اسپانیایی مارکا در خبری فوری اعلام کرد که اینتر و بارسلونا در آستانه ی توافق برای انتقال مارتینز به نیوکمپ هستند. این روزنامه نوشته است که لائوتارو بسیار به بارسا نزدیک است و معامله تقریبا تمام است. به نقل از منبع نزدیک به معامله، ارزش این معامله ۱۲۰ میلیون یورو است. با توجه به اینکه بند فسخ 111 میلیون یوروئی لائوتارو هفته ی پیش به پایان رسید، اکنون بارسا برای جذب این مهاجم آرژانتینی باید با اینتر به توافق برسد. مدیران بارسا هیچ وقت قصد پرداخت کامل بند فسخ لائوتارو را نداشتند و درصدد توافق با اینتر بودند که در این معامله یک یا دو بازیکن را وارد کنند تا هزینه ی انتقال برای آنها کاهش یابد.


 طبق آنچه که مارکا نوشته است، هزینه ی این انتقال برای بارسلونا 70 میلیون یورو خواهد بود و در جریان این معامله، 2 بازیکن از بارسلونا راهی جوزپه مه آتزا خواهند شد که در مجموع هزینه ی این انتقال به 120 میلیون یورو خواهد رسید. البته هنوز نامی از این دو بازیکن که قرار است در جریان این انتقال قرار بگیرند، منتشر نشده است. قرار است که این معامله در ماه آگوست بسته شود. بارسا ابتدا نیاز دارد با فروش هایش پول نقد جمع آوری کند سپس بر روی جزئیات کار خواهد کرد. آنها پیش از این آرتور ملو را برای تراز مالیشان به یوونتوس فروخته بودند.

 

1510389


قرار است لائوتارو 3 برابر دستمزدی که در اینتر می گیرد را در بارسلونا دریافت کند به علاوه اینکه به آرزوی خودش یعنی بازی در کنار مسی، برسد.

 

دیدگاه‌ها