کد خبر : 1695269 | 21 تیر 1399 ساعت 22:34 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

ضربه ناامید کننده محمد کریمی؛

دومین پنالتی هفته در اصفهان از دست رفت!

در حالی که شاگردان امیر قلعه نویی فرصت عالی برای رساندن اختلاف خود با رقیب به دو گل داشتند، کریمی این فرصت را از دست داد.

 دومین پنالتی هفته در اصفهان از دست رفت!

به گزارش "ورزش سه" در حالی که سپاهانی‌ها خیلی زود توسط محمدرضا حسینی با شلیکی تماشایی برابر پارس جنوبی جم به گل رسیدند و از حریف خود پیش افتادند، نتوانستند از فرصت پیش آمده برای افزایش اختلاف به درستی استفاده کنند و بازی با برتری یک گله سپاهان همچنان دنبال می‌شود؛ شاگردان قلعه نویی که در این مسابقه که از ابتدا مالک توپ و میدان هستند و فرصت های خوبی روی دروازه پارس جنوبی ایجاد کرده بودند، توسط محبی در دقیقه 77 صاحب پنالتی شدند اما این فرصت عالی راهی به دروازه پارس جنوبی پیدا نکرد.

 

سید محمد کریمی ستاره جوان تیم سپاهان پشت توپ ایستاد اما ضربه او از کنار دروازه پارس جنوبی به رغم تشخیص درست پورمحمد سنگربان پارس جنوبی به بیرون رفت؛ طلایی‌پوشان اصفهانی فعلا با کسب این پیروزی در فاصله 12 امتیاز با پرسپولیس صدرنشین قرار گرفته‌اند.

 

جالب آن‌که دقایقی قبل در مشهد پنالتی برای تیم سایپا از دست رفت و مهدی رحمتی با واکنشی زیبا این پنالتی را دفع کرد تا پنالتی از دست رفته برای سپاهان، دومین پنالتی هدر رفته در هفته بیست و چهارم لیگ برتر شمرده شود.

دیدگاه‌ها