کد خبر : 1695283 | 21 تیر 1399 ساعت 23:05 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت شدید سید در مشهد؛

خروج زودهنگام رحمتی از ورزشگاه

مهدی رحمتی در شبی که عملکرد درخشانی در ترکیب تیمش داشت، نتوانست به دوازدهمین کلین‌شیت فصل خود برسد.

به گزارش "ورزش سه" بدون تردید بهترین بازیکن ارنج امشب مشهدی‌ها در حالی‌که کوزین را به عنوان سرمربی موقت بالا سر خود می‌دیدند و خبری از مجتبی سرآسیایی نبود، سید مهدی رحمتی بود؛ سنگربانی که در دو دیدار اخیر شهر خودرو نیز یکی از بهترین های تیمش بود و امشب هم توانست عملکردی عالی را از خود به ثبت برساند. او در نیمه نخست توانست با دو واکنش پی در پی زیبا و دیدنی خود، پنالتی سایپایی‌ها را مهار کند تا برتری از آن تیم مشهدی بماند.

 

 

 

 

در نیمه دوم هم خودروسازان حملاتی را روی دروازه شهر خودرو داشتند اما مهدی رحمتی واکنش های خوبی روی توپ نشان داد و توانست مرد اول میدان شود؛ در آخرین لحظه اما غفلت خط دفاعی شهر خودرو باعث شد تا در دقیقه 99 کلین شیت رحمتی خراب شود و ضربه سر سهرابیان وارد دروازه شود و بازی به تساوی کشیده شود.

 

پس از این گل تساوی و سوت پایان بازی، سنگربان شهر خودرو به سرعت به رختکن رفت و خیلی زودتر از همبازیان‌اش ورزشگاه را ترک کرد و ناراحتی در چهره او موج می‌زد؛ ناراحتی که هم به دلیل تساوی تیمش بود و ناکامی او در ثبت کلین‌شیت و هم به دلیل بلاتکلیفی که مشهدی‌ها در روزهای اخیر داشتند! باید دید واکنش سرمربی موقت شهر خودرو و البته مالک این تیم به این رفتار رحمتی چگونه خواهد بود؟

دیدگاه‌ها