کد خبر : 1695295 | 21 تیر 1399 ساعت 23:21 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نویی: ما واقعا بدشانس هستیم

سرمربی سپاهان پس از توقف تیمش مقابل پارس جنوبی گفت که تیمش کم شانس و بدشانس است.

قلعه نویی: ما واقعا بدشانس هستیم

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت های هفته ی بیست و چهارم لیگ برتر، سپاهان و پارس جنوبی در اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک – یک به پایان رسید. امیرقلعه نویی سرمربی سپاهان در پایان این دیدار گفت: بازی خوبی بود. به آقای افاضلی تبریک می گویم. تیم ما فوتبال بسیار خوبی انجام داد. در این دیدار موقعیت های زیادی به دست آوردیم. یک پنالتی از دست دادیم، توپمان به تیر دروازه ی پارس خورد و چندین موقعیت گلزنی را خراب کردیم ولی یک توپ معمولی روی دروازه ی ما آمد و همان تبدیل به گل شد. روی یک توپ معمولی 3 بازیکن ما اشتباه کردند تا دروازه ی ما باز شود.


قلعه نویی افزود: واقعا یک توپ معمولی آمد و باعث شد گل بخوریم. ولی بازهم به شاگردانم خسته نباشید می گویم و از این بابت ناراحتم که زحمات بچه ها به هدر رفت. اگر تیم من خوب بازی نمی کرد، به آن اعتراف می کرد ولی دلم برای تلاش بچه ها می سوزد که مزد زحمت خود را نمی گیرند.


وی ادامه داد: در این بازی همه چی دیدیم. کرنر، برخورد توپ به تیر، پنالتی اما بدشانس بودیم. من اعتراف میکنم که واقعا ما بدشانس هستیم که هم توپ هایمان به گل تبدیل نمی شود و هم یک توپ معمولی باعث باز شدن دروازه تیم ما می شود. محمد طیبی با کلی تجربه روی یک توپ معمولی اشتباه کرد، سعید آقایی و پیام نیازمند روی این گل اشتباه کردند ولی باز هم به شاگردانم خسته نباشید می گویم.


سرمربی سپاهان در ادامه گفت: شاگردان من واقعا فوتبال خوبی ارائه می دهند و من نمی توانم از آنها خرده بگیرم چرا که آنها در زمین خوب بازی می کنند.


قلعه نویی در خصوص اعتراضاتش به تصمیمات داور مسابقه گفت: به نظر من حداقل 2 پنالتی برای ما گرفته نشد. یک خطای هند و یک خطای پنالتی روی مرتضی منصوری اعلام نشد ولی باز هم به گروه داوری خسته نباشید می گویم.


سرمربی سپاهان در پایان افزود: جنگیدن برای قهرمانی عملا تمام شده است ولی نمی توان از این نوع فوتبال ما ایراد گرفت. ما کم شانس و بدشانس هستیم. کم شانسی از این بابت که یک توپ با خطر 10 درصد روی دروازه ی ما به گل تبدیل می شود و بدشانسی از این بابت که بیش از 10 موقعیت ما به گل تبدیل نمی شود که در این زمینه دیگر کاری از دست مربی بر نمی آید.

دیدگاه‌ها