کد خبر : 1695299 | 21 تیر 1399 ساعت 23:28 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی: همه فکر می‌کردند سقوط می‌کنیم ته جدول!

ابراهیم صادقی می‌گوید که تلاش بازیکنان و خواست آن ها بای پیشرفت باعث این نتایج شده است.

صادقی: همه فکر می‌کردند سقوط می‌کنیم ته جدول!

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا در نشست خبری پس از بازی با شهرخودرو ضمن تمجید از میهمان نوازی باشگاه مشهدی گفت: بازی خیلی خوبی بود و یک گل در صحنه ای که قبلا کار کرده بودیم گل خوردیم. اما خیلی خوب به بازی برگشتیم و پنالتی گرفتیم اما این ضربه با عملکرد خوب آقای رحمتی گل نشد. در ادامه بازی شهرخودرو مالک بازی بود اما موقعیت های ما بهتر بود. در نیمه دوم بیشتر موقعیت درست کردیم و ضربات خوبی در چارچوب زدیم که آقای رحمتی عملکرد خوبی داشت.

 

وی افزود: در مجموع اگر این بازی را می‌باختیم واقعا عدالت نبود و خیلی خوشحالیم که توانستیم حداقل یک امتیاز در روز خوبمان بگیریم. در روزی که خوب بازی کردیمی می توانستیم برنده هم شویم. برای تیم ما که خیلی بازیکن جوان دارد و بازی یک بر صفر باخته را می‌تواند برگرداند و یک یک کند و موقعیت های خوبی ایجاد کند، خیلی خوب است اما باید روی نقاط ضعف کار کند.

 

 

 

 

سرمربی سایپا درخصوص داوری هم اظهار داشت: داوری مشکلی نداشت. اعتراض ها طبیعی است و بعضی وقت ها فکر می‌کنید به ضررت بوده اما به نظرم داوری مشکل نبود و خیلی خوب بود.

 

صادقی راجع به نتیجه گیری برابر حریفان قدرتمند عنوان کرد: وقتی مسابقات شروع شد ما می‌دانستیم سه بازی سخت داریم مقابل شهرخودرو، سپاهان و استقلال؛ تیم هایی که برای سهمیه تلاش می‌کنند. در مشهد بازی جلوی این همه بازیکن باتجربه که هر کدام می‌توانند یک تیم را بچرخانند سخت است اما بچه های ما در این مدت تلاش کردند و زحمت کشیدند. خیلی ها فکر می‌کردند ما این دو سه بازی را می‌بازیم و می‌رویم ته جدول اما تلاش بازیکنان و خواست آن ها برای کسب نتیجه و پیشرفت، باعث شد تا این سه بازی را بگذاریم. سه بازی سخت بعد از 4 ماه تعطیلی خیلی سخت بود اما توانستیم از پسش بر بیاییم.

 

او در مورد بازی های بعدی هم گفت: سه بازی بعدی برای ما فینال است. خیلی برایمان مهم است و می‌خواهیم از آن ها سه امتیاز را بگیریم. لیاقت تیم ما این است که رتبه اش بهتر از این باشد.

دیدگاه‌ها