کد خبر : 1695317 | 21 تیر 1399 ساعت 23:57 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

وایادولید 0- 1 بارسلونا؛ کورسوی امیدی که حفظ شد

بارسلونا موفق شد با تک گل آرتور ویدال مقابل وایادولید به پیروزی دست پیدا کند.

وایادولید 0- 1 بارسلونا؛ کورسوی امیدی که حفظ شد

گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در چهارچوب رقابت های هفته سی و ششم لالیگا مهمان وایادولید بود که این بازی لحظاتی پیش با نتیجه 1-0 به سود آبی اناری ها خاتمه یافت تا مجدداً فاصله با رئال مادرید در صدر جدول به یک امتیاز کاهش پیدا کند.

 

مطابق انتظار بارسلونا کار را بهتر آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار گرفت. آنها چند موقعیت روی دروازه واردات ایجاد کردند اما بی دقتی مانع از گلزنی شاگردان کیکه ستین شد.

 

در دقیقه 15 بازی اما بالاخره حملات بارسلونا نتیجه داد و این تیم به گل اول دست یافت. آرتور ویدال روی پاس لیونل مسی و از زاویه ای تقریباً بسته با یک ضربه فوق العاده گل اول بارسا را وارد دروازه وایادولید کرد.

 

 

1510488

 

 

چند دقیقه بعد بارسلونا روی شوت مدافع پرتغالی خود یعنی نلسون سمدو به یک موقعیت خوب دست یافت اما ضربه این بازیکن با مهار بهتر دروازه‌بان وایادولید یعنی ماسیپ همراه بود.

در ادامه نیمه اول نیز بارسا توپ و میدان را در اختیار داشت تا مسابقه در پایان 45 ابتدایی با تک گل آرتور ویدال به سود آبی اناری ها خاتمه پیدا کند.

 

 

1510493

 

 

اولین موقعیت نسبتا خوب نیمه دوم توسط وایادولید شکل گرفت اما شوت کیکه از پشت محوطه جریمه با فاصله کنار دروازه عبور کرد.

 

در دقیقه 60 این دروازه‌بان آلمانی بارسلونا یعنی مارک آندره تر اشتگن بود که مانع از باز شدن دروازه تیمش شد؛ جایی که ضربه سر فوق العاده انیس اونال با مهار خوب تراشتگن همراه بود تا دروازه بارسا بسته باقی بماند.

 

در دقیقه 63 بارسلونا به یک ضربه ایستگاهی دست یافت که مطابق پیش بینی لیونل مسی پشت توپ ایستاد اما ضربه فوق العاده او توسط دروازه بان وایادولید راهی کرنر شد.

 

در ادامه بازی آرام دنبال شد اما در دقیقه 81 صحنه مشکوکی در محوطه جریمه بارسلونا رخ داد که بازیکنان وایادولید معتقد بودند خطای هند جونیور فریپو رخ داده اما متئو لاهوز چنین اعتقادی نداشت تا مسابقه ادامه پیدا کند.

 

 

1510494

 

 

وایادولید در دقایق پایانی حلقه محاصره را تنگ و تنگ تر کرد و می‌توانست دقیقه 92 گل تساوی دست پیدا کند اما بازهم درخشش مارک آندره تر اشتگن مانع این موضوع شد تا بازی با همان تک گل سود بارسا خاتمه پیدا کند.

دیدگاه‌ها