کد خبر : 1695320 | 22 تیر 1399 ساعت 00:04 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

به باشگاه بدهکاریم و باید جبران کنیم؛

ویسی: از داور عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم پیکان که امشب اعتراض‌های فراوانی به عملکرد داوری داشت، در نشست خبری تیمش پس از بازی حاضر شد.

ویسی: از داور عذرخواهی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی پیکان تهران که توانست امشب دومین برد متوالی را تجربه کند، به عملکرد داوری اعتراضات فراوانی داشت و پس از بازی نیز در نشست خبری هم به این مسئله اشاره کرد؛ او ابتدا گفت: بازی پراسترس، پر اضطراب و پر تنشی را شاهد بودیم و ما تمامی نقاط ضعف و قوت گل گهر را بررسی کرده بودیم و براساس آن تمرین کرده بودیم؛ آنالیزهایی هم نسبت به تیم خودمان و هم تیم حریف داشتیم و خوشبختانه توانستیم به برتری برسیم و به کل مجموعه ایران خودرو این پیروزی را تبریک میگویم.

 

ویسی افزود: داوری متاسفانه امشب اشتباهات زیادی داشت و اگر گلر حریف را اخراج می‌کرد و پنالتی برای ما می‌گرفت، شرایط بازی تغییر می‌کرد؛ اشتباه دوم مربوط به گل مردود گل گهر بود که نمیدانم توپ از روی خط عبور کرد یا خیر اما در صحنه‌ای دیگر هند دروازه بان حریف را بیرون از محوطه جریمه نگرفت تا اشتباهات‌اش بیشتر شود. البته اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است و از داوری عذرخواهی می‌کنم چرا که بازی دشواری بود و تنش بسیاری داشت و من بازهم از داور مسابقه عذرخواهی دارم.

سرمربی تیم پیکان درباره شکل تیمش گفت: شکل تیم ما خوشبختانه خوب و اعتماد به نفس به تیم برگشته است و بازیکنان جوان ما خوب بازی می‌کنند؛ امیدوارم این روند ادامه دار باشد و آنقدر خوب باشند که بتوانم از بازیکنان تیم های پایه بیشتری استفاده کنم.

 

عبدالله ویسی درباره شرایط آنها در جدول توضیح داد: نگاهی به شرایط رقبا نداریم و باید نتایج دیدارهای خودمان را با موفقیت پشت سر بگذاریم و البته که یک دیدار شش امتیازی دیگر پیش روی خود داریم؛ از این دیدار حساس که موفق بگذریم با خیالی آسوده به سوی دیدار با تیم های بالای جدول خواهیم رفت که انشالله سوپرایز خوبی بتوانیم داشته باشیم.

 

او در پایان کنفرانس نیز افزود: بازی قبلی هم گفتم که ما مغرور نمی‌شویم و آنقدر بدهکار باشگاه پیکان هستیم که باید همچنان به پیروزی برسیم و الان وقت جبران کردن است و به همین دلیل هیچ غروری نداریم.

دیدگاه‌ها