کد خبر : 1695328 | 22 تیر 1399 ساعت 00:45 | 92.4K بازدید | 2 دیدگاه

در نشست خبری پس از بازی با وایادولید

ستین: می خواستم مسی را تعویض کنم اما....

سرمربی بارسا معتقد است لیونل مسی در شرایطی است که نیاز به استراحت در او حس می شود.

ستین: می خواستم مسی را تعویض کنم اما....

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در دیداری که دشوار از کار در آمد، به زحمت در زمین وایادولید به پیروزی رسید تا موقتا فاصله با رئال مادرید را به یک امتیاز کاهش دهد و همچنان شانس قهرمانی داشته باشد.

تک گل آبی اناری ها را آرتورو ویدال دقیقه 15 روی پاس لیونل مسی به ثمر رساند. بارسا در دقایق پایانی به لطف دو مهار عالی مارک آندره تراشتگن توانست پیروزی را حفظ کند.

 

 

1510514

 

 

کیکه ستین سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« تیم خسته بود و وایادولید با وارد کردن مهاجمان باکیفیتش ما را دچار مشکل در نیمه دوم کرد. نمی توانستیم تمام زمین را پوشش بدهیم. باید در نیمه اول کار حریف را تمام می کردیم و شانس این را داشتیم که با برتری دو یا سه گل به رختکن برویم.

برخی مواقع تصادفی به گل می رسید و برخی مواقع شانس های عالی را از دست می دهید. مثلا برابر ویارئال هر چه زدیم گل شد و امروز برعکس.»

 

ستین ادامه داد:« وقتی 0-1 جلو هستید و بازی رو به اتمام می رود، استرس بر هر تیمی حاکم می شود. در نیمه دوم، حریف کار را دشوار کرد و خستگی هم دلیل دیگری بود که نتوانستیم فشار را ادامه دهیم. این خستگی در برخی بازیکنان نمود بیشتری داشت.»

 

مهارهای تراشتگن:« او هم مثل دیگران یک بازیکن مفید برای تیم است. تراشتگن درون دروازه است تا توپ ها را مهار کند و این کاری است که انجام می دهد. خوش شانسیم که مارک کارش را به بهترین شکل انجام می دهد.»

 

 

1510488

 

 

دلیل نیمکت نشینی سوارز:« استراحت دادن به سوارز خوب است. او 5 بازی متوالی در میدان بود و باید امروز یک نیمه استراحت می کرد. بازیکنان بزرگ هم به استراحت نیاز دارند.»

 

گریزمان:« دلیل تعویض او مصدومیتش بود. آنتوان خودش درخواست تعویض داد و باید ببینیم مشکلش چقدر جدی است.»

 

 

1510493

 

 

استراحت دادن به مسی:« قطعا مسی هم به استراحت نیاز دارد و در این مورد با او صحبت نیز کرده ام. امشب می خواستم مسی را تعویض کنم ولی نتیجه بازی نزدیک بود و تعویض او منطقی به نظر نمی رسید. اگر با تعداد گل بیشتری در نیمه اول به رختکن می رفتیم، مسی را هم تعویض می کردم.»

 

لالیگا:« معتقدم کارمان را خوب انجام می دهیم و لیاقت جایگاه بهتری را داریم. نمی دانم این برای فتح لالیگا کفایت خواهد کرد یا خیر چون رئال همه بازی هایش را پیروز شده و روند بسیار خوبی را طی می کند.»

 

دیدگاه‌ها