کد خبر : 1695392 | 22 تیر 1399 ساعت 11:42 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

جدال نزدیک اصفهانی ها در جدال بزرگ تهران و تبریز

احسان حاج صفی و علی کریمی که روزگاری در سپاهان هم تیمی بودن، در دیدار دیشب استقلال و تراکتور مقابل هم قرار گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های استقلال و تراکتور در آخرین بازی هفته ی بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که حاصل کار دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش، چیزی جز نتیجه ی بدون گل نبود. در این دیدار که دو تیم از خط هافبک قدرتمندی بهره می بردند، جنگ های میانه ی زمین زیادی را شاهد بودیم. درگیری هایی که اغلب با برتری خط هافبک استقلال بخصوص در نیمه ی دوم همراه بود. احسان حاج صفی و علی کریمی دو بازیکن تیم های تراکتور و استقلال که روزگاری در سپاهان هم تیمی بودند، دیشب بارها در میانه ی میدان به تقابل با یکدیگر پرداختند. کریمی که بیش از 5 سال در لباس تیم های پایه و اصلی سپاهان ظاهر شد، در سال 1394 به همراه حاج صفی در پیراهن سپاهان به مقام قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کردند و دیشب شاهد صحنه ی تقابل این دو بازیکن کلیدی و سطح بالای دو تیم بودیم.


در بازی دیشب، حاج صفی برخلاف هفته ی قبل و دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، کم فروغ ظاهر شد و نتوانست انتظارها را برآورده کند. اما در سوی مقابل، کریمی هر چند که درخشان ظاهر نشد اما به نسبت، بهتر از احسان کار کرد و بازی قابل قبولی را ارائه داد. 

 

1510617


کریمی پس از بازگشت از محرومیتی که در دیدار جنجالی مقابل فولاد گریبانگیرش شده بود، توانست در کنار فرشید اسماعیلی بازی قابل قبولی را در خط هافبک آبی های پایتخت انجام دهد هر چند که هنوز هم انتظارات مجیدی و هواداران استقلال از او بیشتر است.


برخلاف بازی رفت دو تیم که در تبریز برگزار شد و 6 گل نیز به همراه داشت، استقلال و تراکتور برای اولین بار در تاریخ رقابت های لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی به نتیجه ی تساوی بدون گل دست یافتند تا جنگ بر سر کسب سهمیه، همچنان و در هفته های آتی، ادامه دار باشد.

دیدگاه‌ها