کد خبر : 1695394 | 22 تیر 1399 ساعت 11:46 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت نگران کننده باقری در جدال با سپاهان

مدافع میانی پارس جنوبی در جریان دیدار با سپاهان دچار آسیب دیدگی و از زمین خارج شد تا نگرانی‌های تیم هومن افاضلی را افزایش دهد.

مصدومیت نگران کننده باقری در جدال با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم در شرایطی برابر سپاهان به یک امتیاز خارج از خانه ارزشمند دست یافت که مصدومیت مدافع تاثیرگذارش نگرانی بزرگی در اردوی این تیم شکل داده است. میلاد باقری که در نیم فصل از استقلال به جمع طلایی‌‎پوشان جمی اضافه شده است، طی این مدت توانست نمایش موفقی از خود به جا بگذارد.

 

او در جریان دیدار سخت روز گذشته پارس جنوبی در نقش جهان برابر سپاهان دچار آسیب دیدگی شده و امروز با حضور در تهران تحت نظر پزشک قرار خواهد گرفت تا بعد از عکسبرداری و MRI میزان مصدومیتش مشخص شود. هومن افاضلی که تعداد زیادی از شاگردانش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، امیدوار است در شرایط حساس کنونی که تیمش برای بقا می‌جنگد آمار مصدومان و غایبان تیمش افزایش نیابد و بتواند در مسیری که در پیش دارند در نهایت به هدف خود برای بقا دست یابند.

 

1510667

 

این صحنه‌ای است که باقری با خطای سنگین کریمی دچار آسیب دیدگی شده است و اکنون کادرفنی و پزشکی پارس جم در انتظار نتیجه تست پزشکی و عکس او هستند.

دیدگاه‌ها