کد خبر : 1695399 | 22 تیر 1399 ساعت 11:54 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

آزادی برای مهاجم تراکتور آرزو ماند(عکس)

مهاجم جوان تراکتور در بازی رفت برابر استقلال یک گل زیبا به ثمر رسانده بود در بازی برگشت نتوانست این اتفاق خوش را تکرار کند.

به گزارش" ورزش سه" بازی رفت تیم های تراکتور و استقلال شش گل جالب داشت و اولین آن ها را محمدرضا آزادی مهاجم 20 ساله برای تراکتور به ثمر رساند. در دقیقه بیست بازی رفت ، میمبلا یک پاس عمقی برای حاج صفی فرستاد و کاپیتان تراکتور که به زحمت به توپ رسیده بود آن را تبدیل به یک پاس تند و تیر و عالی کرد. محمدرضا آزادی در بهترین زمان در بهترین جا حضور داشت و با یک ضربه دقیق و زیبا دروازه حریف را باز کرد.


البته تراکتور آن بازی را باخت و برای آزادی تنها خاطره خوش گل زده اش به استقلال باقی ماند. با این وجود در هفته های اخیر که بازی ها بعد ازتعطیلی طولانی مدت به خاطر شیوع ویروس کرونا برگزار می شود کم بودن مهره های تهاجمی باعث شده تا ساکت الهامی از بازیکنان جوانش بیشتر استفاده کند.


محمدرضا آزادی شب گذشته و در بازی برابر استقلال 90 دقیقه در ترکیب تراکتور بازی کرد. او البته در این بازی فرصت زیادی پیدا نکرد تا در نهایت گلزنی در ورزشگاه آزادی برایش یک آرزو برای بازی های آینده باقی بماند.

 

1510621

دیدگاه‌ها