کد خبر : 1695440 | 22 تیر 1399 ساعت 13:55 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

10 سال است ژیمناستیک کار می کنم و الان هم مربی هستم

محمدی: مرا فقط با اوت هایم نشناسید

مدافع جوان پیکان در دو هفته‌ای که برای این تیم به میدان رفته عملکردی موفقیت‌آمیز و چشمگیری داشته است.

محمدی: مرا فقط با اوت هایم نشناسید

به گزارش "ورزش سه"، نادر محمدی از رده سنی امیدها جزو بازیکنان مؤثر پیکان بوده و حالا در ترکیب تیم بزرگسالان خوش می‌درخشد. اوت بلندهای این بازیکن و نحوه پرت‌هایش منحصر به خود نادر است و برابر گل گهر نیز توانست با نمایشی موفق به تیمش برای دستیابی به پیروزی کمک کند.

 

محمدی در توضیح اینکه چطور توانسته به این توانایی در پرتاب اوت دست یابد، اینطور گفته:حدود 10 سال به صورت حرفه‌ای ژیمناستیک کار کرده‌ام و الان مربی این رشته ورزشی هستم و برای پرتاب‌های بلند معلق می‌زنم تا توپ با سرعت حداکثری به همبازیانم برسد. اما دوست ندارم تمام توانایی‌هایم زیر سایه پرتاب‌هایم قرار بگیرند یک مدافع باید فاکتورهایی نظیر قدرت بازیخوانی، نظم، سرعت، قدرت سرزنی، دارای مهارت در تحلیل بازیکنان حریف باشد و بتواند از عقب زمین مانند یک پاسور با هر دو پا بازیسازی کند و امیدوارم توانمندی و زحمات یک بازیکن زیر سایه یک فاکتورش قرار نگیرد.

 

مدافع راست پیکان در ادامه گفت: در مسابقات امیدها در 14 بازی 11 پاس گل دادم. خوشحالم در دو مسابقه‌ای که به عنوان بازیکن ثابت برای پیکان به میدان رفتم یک پاس گل دادم و یک گل هم برابر تیم گل گهر به ثمر رساندم و کمترین وظیفه‌ام این است از صمیم قلب از آقای عبدالله ویسی و آقای محمدرضا طهماسبی و سایر مربیان تشکر کنم. خیلی صادقانه از تک‌تک بازیکنان پیکان تشکر می‌کنم باور کنید همبازیابم برای من بیشتر ازخودم خوشحال‌هستند. در جریان بازی با ذوب‌آهن در اصفهان آنهایی که در زمین نبودند از روی سکوها مرا تشویق می‌کردند واین همه محبت آن‌ها مرا از فرط خوشحالی بغض‌آلود کرده بود یا بعد از گلی که به گل گهر زدم باز هم از جانب بازیکنان پیکان به شدت تشویق شدم. در این دو هفته شرمنده محبت‌های علی حمودی کاپیتان پیکان هم شدم. ایشان فوتبالیست بسیار بزرگی بوده و برادرانه  به من کمک کرده است.

 

محمدی در پایان ابراز امیدوار کرد پیکان در لیگ برتر سهمیه خود را حفظ کند: جایگاه پیکان در جدول لیگ برتر باید تک رقمی باشد اما به دلایلی که گفتنش چیزی را تغییر نمی‌دهد از جمله بدشانسی‌های زیادی که در چند بازی گریبان ما را گرفت باعث شد در رده‌های پایانی جدول قرار بگیریم. اما خوشحالم پیکان دوباره احیا شده و با تلاش مجموعه باشگاه در دو بازی اخیر شش امتیاز کسب کرده و مسلماً به دنبال کسب حداکثر امتیازات در بازی‌های باقیمانده خواهیم بود.

دیدگاه‌ها