کد خبر : 1695444 | 22 تیر 1399 ساعت 14:08 | 23.3K بازدید | 2 دیدگاه

پیروزی برابر این بار در کسوت سرمربی؟

یحیی و تقابل با تیمی که او را احیا کرد!

یحیی گل محمدی پرسپولیس را برای رویارویی با تیم سابقش آمده می‌کند.

یحیی و تقابل با تیمی که او را احیا کرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس این هفته دیدار حساسی را در مقابل فولاد خواهد داشت. این دیدار تقابل یحیی گل محمدی با تیم سابق خود نیز هست که جذابیت های جالبی را برای سرمربی سرخپوشان در خود دارد. یحیی سه سال در تیم فولاد حضور داشت و بازگشت خود به دوران اوج را مرهون این تیم خوزستانی است؛ زمانی که در اخرین سال های دهه 80 پرسپولیسی ها مسرور از حضور پنج شش مدافع تنومند در تیم خود بودند، گل محمدی را از جمع نفرات کنار گذاشتند و او راه خوزستان را در پیش گرفت و آنجا تبدیل به مدافعی شد که پیراهن تیم ملی را نیز برتن کرد و در اوایل دهه 80 به پرسپولیس بازگشت.

 

گل محمدی همچنین یک سال پس از بازی در فولاد با پیراهن پرسپولیس موفق به گلزنی به تیم سابق خود شد و حالا باید تیم اسبق را در کسوت مربی شکست دهد.

 

گل محمدی در دوره سه ساله حضور در فولاد یکی از بهترین مدافعان ایران بود و درخشش در همان جا باعث شد که به عنوان یک فوتبالیست تاثیرگذار مورد توجه پرسپولیس قرار گیرد و به بازوبند کاپیتانی این تیم هم برسد. بازگشت به پرسپولیس بعد از قرارگیری در لیست مازاد اتفاق ساده ای نیست؛ بسیاری از بازیکنان در طول تاریخ پس از جدایی از این تیم با خود عهد بسته بودند که دوباره بدرخشند و جایی در تیم سرخپوش پایتخت پیدا کنند اما تعداد معدودی از آن ها به هدف خود رسیدند که یحیی در این لیست حضور دارد.

 

او حالا برابر فولاد می‌تواند یک گام بلند برای قهرمانی بردارد. پیروزی پرسپولیس در برابر تیم سابق آقای سرمربی، آن ها را 59 امتیاز خواهد کرد و جالب است بدانید که تاکنون هیچ یک از تیم های نایب قهرمان لیگ برتر ایران از 59 امتیاز بیشتر کسب نکرده اند و در واقع سرخ ها با همین پیروزی می‌توانند خیالشان را از قهرمانی راحت کنند؛ هرچند که روی کاغذ احتمالا شانس معجزه باقی خواهد ماند.

 

نکته جالب درباره حضور گل محمدی در فولاد این است که پرسپولیس برای خرید او مبلغ رضایت نامه نسبتا سنگینی را به باشگاه خوزستانی پرداخت کرد. دقیقا مشابه اتفاقی که در ماجرای مربیگری او نیز پیش آمد و پرسپولیسی ها این بار 7 سال پس از جدایی وی، با مبلغ هنگفت کاپیتان سابق خود را از شهرخودرو گرفتند.

دیدگاه‌ها