کد خبر : 1695447 | 22 تیر 1399 ساعت 14:40 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

نگرانی استقلالی‌ها بابت سفر دوباره به خوزستان

اعضای تیم استقلال نگران سفر دوباره به خوزستان و اینبار شهر آبادان هستند.

نگرانی استقلالی‌ها بابت سفر دوباره به خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه عملکرد خوب استقلال مقابل تراکتور باعث شد تا حدی تب کرونایی های این تیم فروکش کند و هواداران هم به آینده امیدوار شوند اما نگرانی و استرس در اردوی آبی ها همچنان ادامه دارد. استقلال همین الان چند بازیکن کرونایی دارد و چند نفر دیگر هم مشکوک به ابتلا هستند. از این رو آنها باید روز پنجشنبه طبق برنامه سازمان لیگ در آبادان حضور یابند و مقابل صنعت نفت بازی کنند.


اعضای تیم استقلال که اعتقاد دارند در سفر به اهواز برای دیدار با فولاد ویروس کرونا به اردوی آنها زده و باعث شده درگیر این بحران شوند حالا در شرایط عجیب و غریب و در حالی که هر بازی تعدادی از بازیکنان شان را در اختیار ندارند، باید این هفته بار دیگر به خوزستان بروند.


استان خوزستان جزو قرمزترین مناطق کرونایی ایران است و با توجه به بحران اخیر در اردوی استقلال، اعضای این تیم نگران سفر آینده خود هستند. در این شرایط سازمان لیگ نیز با توجه به اینکه 25 درصد اعضای استقلال کرونایی نیستند مسابقات این تیم را به تعویق نمی اندازد و مسئولان استقلال در یک بلاتکلیفی مانده اند.


قرار است مدیران استقلال طی جلساتی که دارند تصمیمی جدی درباره وضعیت تیم شان بگیرند اما مساله مهم ترس و نگرانی بابت سفر دوباره به خوزستان است که می تواند خطرات جدی تری برای آبی ها در پی داشته باشد.

دیدگاه‌ها