کد خبر : 1695456 | 22 تیر 1399 ساعت 14:18 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای بیلد

سود هنگفت دورتموند از انتقال دمبله به منچستر

باشگاه بارسلونا قصد فروش عثمان دمبله در انتقالات تابستانی را دارد اما از رقم نهایی انتقال مبلغی را باید به دورتموند پرداخت کند.

سود هنگفت دورتموند از انتقال دمبله به منچستر

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتقال بزرگ نیمار به پاری سن ژرمن در تابستان سال 2017، باشگاه بارسلونا برای جذب جانشین او به به دنبال ستاره فرانسوی دورتموند یعنی عثمان دمبله رفت؛ اتفاقی که در نهایت رخ داد و وینگر فرانسوی در همان سال با قراردادی به ارزش 105 + 40 میلیون یورو راهی نوکمپ شد.

 

 

1488895

 

 

دمبله اما طی یکی دو فصل گذشته دائماً با مصدومیت های متوالی دست و پنجه نرم کرده و نتوانسته انتظارات هواداران بلوگرانا را برآورده کند؛ موضوعی که باعث شد این بازیکن فرانسوی در آستانه جدایی از بارسلونا قرار بگیرد.

عثمان دمبله یازده فوریه گذشته در فنلاند تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت و فصل را از دست داد. شیوع کرونا و تعطیلی رقابت های لالیگا خبر خوبی برای دمبله محسوب می شد و گمانه زنی هایی در مورد بازگشت او از آگوست و امکان حضور در فهرست لیگ قهرمانان بارسا به گوش می رسید ولی نتیجه جدیدترین تست های پزشکی او مثبت نبود و به نظر برای بازگشت باید تا فصل بعد صبر کند.

 

این در حالی است که شایعات جدایی دمبله همچنان به گوش می رسند و اخیرا ادعا شد که اگر منچستریونایتد در جذب جیدون سانچو از دورتموند موفق نشود، به سراغ عثمان دمبله خواهد رفت.

 

 

1510663

 

 

گفته می شود بارسا در صورتی حاضر به فروش دمبله خواهد شد که پیشنهادی 80 میلیون یورویی ارائه شود اما همه این مبلغ به باشگاه کاتالان تعلق نخواهد گرفت چرا که به ادعای بیلد، بارسلونا در قرارداد با دمبله متعهد شده است که در صورت واگذاری این ستاره فرانسوی، 20 میلیون یورو باید به باشگاه آلمانی پرداخت کند.

از بند های متغیر 40 میلیون یورویی دمبله تاکنون 20 میلیون یورو پس از گذر این بازیکن از مرز 50 بازی برای بارسا پرداخت شده ولی دورتموند 20 میلیون یوروی دیگر را در صورت واگذاری دمبله به باشگاهی دیگر دریافت خواهد کرد. به این ترتیب بارسا در صورت فروش 80 میلیون یورویی دمبله، تنها به 60 میلیون یورو دست خواهد یافت.

 

دیدگاه‌ها