کد خبر : 1695460 | 22 تیر 1399 ساعت 15:27 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

حفظ سهمیه پارس جنوبی با چنگ و دندان

افاضلی و ریسک بزرگ در جدال با سپاهان

سرمربی پارس جنوبی با تدابیر شجاعانه خود در نهایت توانست یک امتیاز طلایی از جنگ با سپاهان نصیب این تیم کند.

افاضلی و ریسک بزرگ در جدال با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی پیش از دیدار دو تیم سپاهان و پارس جنوبی انتظار کامیابی شاگردان هومن افاضلی را داشت و بعد از گلی که آنها در همان دقایق ابتدایی دریافت کردند، انتظار می‌رفت یک شکست تلخ در انتظار جمی‌ها باشد.

 

هومن افاضلی که با نفرات پرتعداد محروم و غایب در این دیدار حاضر شده بود و نتوانست از محسن فروزان، محمد ابراهیمی، محمد نوری، مگنو باتیستا، علی عبدالله زاده، ایمان باصفا و امیرحسین رفیعی را به عنوان نفرات اصلی تیمش استفاده کند، برابر سپاهان کار سختی پیش رو داشت اما در نهایت توانست با تدابیر تاکتیکی مناسب و ایجاد روحیه در بین شاگردانش به یک امتیاز ارزشمند در مسیر بقا دست یابد.

 

افاضلی که با قبول هدایت پارس جنوبی در وضعیت کنونی ریسک بزرگی را پذیرفته، برای این بازی نیز بالاترین ریسک را در نظر گرفت از سه بازیکنی در ترکیب تیمش سود برد که تا به امروز تجربه حضور در لیگ برتر را در کارنامه نداشتند. رضا ثامنی بازیکن جوان جمی‌ها در دفاع میانی به کار گرفته شد و امیرحسین اسماعیل زاده بعنوان هافبک دفاعی و ساسان حسینی نیز در خط حمله سه بازیکن جوان و تازه واردی بودند که اولین بازی خود در لیگ برتر را تجربه کردند و به خوبی توانستند پاسخ اعتماد کادرفنی و هومن افاضلی را در غیاب ستاره‌هایش بدهند.

 

پارس جنوبی که اکنون با دستیابی به 21 امتیاز در رده سیزدهم جدول جا گرفته، سه فینال بزرگ را در هفته‌های آتی پیش رو دارد و باید برابر شهرخودرو، پیکان و شاهین بوشهر دیدارهای شش امتیازی را در پیش دارند و کامیابی در آن می‌تواند سهمیه طلایی‌پوشان را در لیگ برتر حفظ کند.

 

افاضلی که در تجربه جدید خود در لیگ برتر روند مناسبی را برای دستیابی به نتیجه طی می‌کند، باید دید برابر دو رقیب اصلی تیمش که پیکان و شاهین بوشهر محسوب می‌شوند بار دیگر قادر خواهد بود از نیروی جوانی و قدرت تاکتیک پذیری تیمش برای دستیابی به امتیاز سود ببرد یا خیر.

دیدگاه‌ها