کد خبر : 1695474 | 22 تیر 1399 ساعت 16:52 | 16.6K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش مارکا

یک ماموریت دشوار برای بارسای هزار چهره ستین

کیکه ستین از زمانی که هدایت بارسا را برعهده گرفته، این تیم با سیستمی ثابت به میدان نرفته است و همچنان در حال آزمون و خطاست.

یک ماموریت دشوار برای بارسای هزار چهره ستین

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب کیکه ستین به عنوان سرمربی بارسا بسیاری را شگفت زده کرد. پس از شکست بارسا در نیمه نهایی سوپرکاپ از اتلتیکو، سران بارسا ارنستو والورده را اخراج کردند و پس از شنیدن پاسخ منفی از ژاوی، رونالد کومان و مائوریسیو پوچیتنو به سراغ کیکه ستین رفتند که در گاوداری خود در انتظار یک معجزه برای رسیدن به نیمکت آبی اناری ها بود.

معجزه ای که اتفاق افتاد و ستین حالا شش ماه است که مسند کار را در دست دارد. بارسا با او پیشرفتی نداشته و صدر را نیز به رئال واگذار کرده و به فاصله دو هفته تا پایان لالیگا، امید زیادی هم به قهرمانی ندارد.

 

 

1510514

 

 

ستین در این مدت از سیستم های مختلفی در بارسا استفاده کرده و اغلب سعی در سورپرایز کردن حریفانش داشته است. جدای از سیستم 3-3-4 همیشگی بارسا، ستین از 2-5-3 و 2-4-4 نیز به تناوب استفاده کرده است.

برای مثال در بازی شب گذشته برابر وایادولید، بارسا 2-5-3 بازی می کرد و جوردی آلبا و نلسون سمدو کسانی بودند که به بازی تیم عمق می دادند و مرتب در حال نفوذ و دفاع بودند. نیم ساعت طول کشید تا وایادولید ایده های ستین را خنثی کند اما کار از کار گذشته بود و بارسا با تک گل دقیقه 15 ویدال برنده از زمین خارج شد.

 

 

1507500

 

 

بارسا در دو بازی برابر ویارئال و اسپانیول نیز 2-4-4 بازی کرد که در اولی بهترین نمایش فصلش را با درخشش مثلث مسی، گریزمان و سوارز ارائه داد(پیروزی 1-4) ولی در دربی کاتالونیا حریف دست ستین را خواند و منافذ عبور را به خوب بست تا بازی با تنها یک گل به سود آبی اناری ها تمام شود.

 

در حالی که لالیگا رو به اتمام است، کیکه ستین همچنان سعی در آزمون و خطا دارد ولی قطعا لیگ قهرمانان دیگر جایی برای آزمون و خطا نخواهد بود و او باید به یک نتیجه گیری قطعی برای بازی با ناپولی برسد. کار اصلی بارسا پس از عبور از ناپولی و از یک چهارم نهایی شروع خواهد شد جایی که باید به مصاف بایرن مونیخ برود. بارسای هزار چهره ستین مقابل تیم ترسناک هانسی فلیک چه خواهد کرد؟

 

دیدگاه‌ها