کد خبر : 1695486 | 22 تیر 1399 ساعت 17:38 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد تاریخی جدید دیه گو سیمئونه در اتلتیکو

اتلتیکو مادرید شب گذشته پس از پیروزی بر رئال بتیس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را قطعی کرد.

رکورد تاریخی جدید دیه گو سیمئونه در اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در وندا متروپولیتانو و به زحمت توانست 1-0 بر رئال بتیس پیروز شود. وی ای آر دو بار گل های کوریا و موراتا را مردود اعلام کرد اما در ادامه، اخراج هرموسو را صحیح ندانست و گل مردود شده دیه گو کاستا توسط داور را نیز صحیح اعلام کرد تا با همان گل دقیقه 85 اتلتیکو بتواند بتیس را از پیش رو بردارد.

 

 

1495934

 

 

به این ترتیب اتلتیکو برای هشتمین فصل متوالی توانست سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد که در تاریخ این باشگاه بی سابقه است. اتلتیکو با مربی غیر از دیگو سیمئونه تنها توانسته بود سه بار متوالی سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند و قبل از اینکه سیمئونه، در 20 سال گذشته تنها خاویر آگیره در فصل 08-2007 و آبل رسینو در فصل 09-2008 بود که توانسته بودند اتلتیکو را به لیگ قهرمانان برسانند.

 

تنها فصلی که سیمئونه نتوانسته اتلتیکو را به لیگ قهرمانان هدایت کند، به اولین سال حضورش بر می گردد که از نیمه های فصل کار را در دست گرفت و در نهایت با اختلاف اندکی اتلتیکو عنوان پنجم را کسب کرد.

با سیمئونه اتلتیکو 4 بار عنوان سوم، دو بار عنوان نایب قهرمانی و یک بار عنوان قهرمانی لالیگا را کسب کرده و فصل جاری نیز در رقابت با سویا فعلا در رده سوم قرار دارد.

 

 

1504580

دیدگاه‌ها