کد خبر : 1695493 | 22 تیر 1399 ساعت 18:00 | 16.1K بازدید | 1 دیدگاه

خاطره بازی علی دایی از جدالش با پائولو مالدینی

علی دایی در صفحه ی اینستاگرامش یک عکس قدیمی را منتشر کرد.

خاطره بازی علی دایی از جدالش با پائولو مالدینی

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی مهاجم سابق تیم ملی ایران و بهترین گلزن بازیهای ملی جهان، در صفحه ی رسمی اش در اینستاگرام، عکسی از زمان حضورش در هرتابرلین و جدالش با پائولو مالدینی منتشر کرد.


علی دایی که در سال 1997 به هرتابرلین پیوست، پس از حضور در بایرن مونیخ و بازگشت مجدد به هرتا، با این تیم به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 1999-2000 راه یافت. هرتابرلین در گروه H این رقابتها با تیم های میلان، گالاتاسرای و چلسی در یک گروه سخت و دشوار قرار گرفت. آنها در دیدار اول مقابل نماینده ی ترکیه به نتیجه مساوی 2-2 رسیدند، در دیدار دوم نیز با دو گل فراموش نشدنی علی دایی، از سد چلسی گذشتند و در دیدار سوم در سن سیرو به مصاف میلان رفتند. در این دیدار در حالیکه میلان برتری محسوسی نسبت به حریف داشت، با درخشش گابور کرالی سنگربان هرتا، بازی بدون گل دنبال می شد تا اینکه در دقیقه 69 روی حرکت زیبای دایی، این مهاجم ایرانی با عبور از سد مدافعین روسونری از جمله گولی بازیکن آرژانتینی این تیم، توانست دروازه ی آبیاتی را باز کند و هرتا را در زمین میلان، پیش بیندازد. هرچند در ادامه اولیور بیرهوف مهاجم باسابقه آلمانی میلان، کار را به تساوی کشاند و بازی با نتیجه مساوی یک – یک به پایان رسید.

 

 

1510727

 


دایی عکسی از آن دیدار و جدالش با پائولو مالدینی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. در ترکیب آن شب میلان، بازیکنانی نظیر آبیاتی، مالدینی، کاستاکورتا، آیالا، هلوگ، سرجینیو، گاتوسو، آلبرتینی، لئوناردو و شوچنکو حضور داشتند.

دیدگاه‌ها