کد خبر : 1695502 | 22 تیر 1399 ساعت 18:47 | 14.2K بازدید | 1 دیدگاه

فرشاد احمدزاده؛ دوئل ویژه با پرسپولیس در آزادی

فرشاد احمدزاده که در زمستان از پرسپولیس جدا شد حالا در مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، احمدزاده یکی از معدود فوتبالیست هایی است که از تیم های پایه پرسپولیس رشد کرده و در جوانی به تیم بزرگسالان رسیده و درخشش قابل توجهی را هم با این تیم داشته است. نکته جالب درباره فرشاد این است که او اولین بازی اش برای پرسپولیس را در دوره اول سرمربیگری یحیی گل محمدی انجام داد و حتی در دیدار با ملوان هم تا آستانه گلزنی پیش رفت اما این اتفاق برایش رخ نداد.

 

 

1510732

 


او یک بار دیگر در لیگ پانزدهم به پرسپولیس پیوست و ای نبار به عنوان ستاره تیم برانکو پیراهن شماره 10 را برتن کرد. فرشاد در سه فصل برای قرمزها درخشید و دو قهرمانی لیگ برتر را با این تیم به دست آورد اما در هت تریک قهرمانی حضور نداشت و به تیم لهستانی ملحق شد تا بازی در اروپا را هم تجربه کند.


فرشاد در تابستان باوجود پیشنهاد سپاهان و تراکتور، پرسپولیس را به عنوان مقصد خود انتخاب کرد اما اوضاع برایش هرگز طوری که می‌خواست پیش نرفت و در نهایت رابطه او با پرسپولیس در زمستان جدا شد و احمدزاده این بار پیراهن تیم سرخپوش دیگری را برتن کرد؛ فولاد که با مربی جوانش جاه طلبی زیادی را داشته و دارد. درخشش احمدزاده در بازی با استقلال توجه پرسپولیسی ها را به خود جلب کرد و گل او مقابل ماشین نوید بازگشت به دوران اوج را داد اما شیوع ویروس کرونا و لغو دو بازی فولاد باعث شد تا این درخشش متوقف شود.

 

 

1510733

 


حالا احمدزاده که روزهای پرفراز و نشیبی را در پرسپولیس داشت و در مجموع ستاره ای کارآمد برای این تیم بود، در برابر آن ها قرار خواهد گرفت. فرشاد که با پیراهن تراکتور در ورزشگاه آزادی دروازه استقلال را باز کرد، حالا در این استادیوم به سراغ پرسپولیس می‌آید تا به هواداران و هم تیمی های سابق توانایی هایش را نشان دهد و ثابت کند که بخشی از هواداران منتقد او، در نیم فصل اول تصور اشتباهی داشتند.

 

دیدگاه‌ها