کد خبر : 1695505 | 22 تیر 1399 ساعت 19:23 | 32.5K بازدید | 5 دیدگاه

آقای گل سری آ؛ گزینه جدید بارسلونا به جای لائوتارو

در صورت ناکامی در جذب لائوتارو، بارسلونا برای جذب چیرو ایموبیله، ستاره گلزن و ایتالیایی لاتزیو اقدام خواهد کرد.

آقای گل سری آ؛ گزینه جدید بارسلونا به جای لائوتارو

به گزارش "ورزش سه"، مهلت بارسلونا برای پرداخت بند آزادسازی 111 میلیون یورویی لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله و آرژانتینی اینتر به اتمام رسید و حالا آنها تنها در صورت جلب رضایت مدیران نراتزوری قادر به خرید این بازیکن خواهند بود. حالا نشریه کالچومرکاتو از پلن بی بارسا در صورت ناکامی در توافق با لائوتارو خبر داده است.

 

1502695

 

به نظر می رسد بارسلونا فصد دارد در تابستان امسال برای جذب چیرو ایموبیله، مهاجم ایتالیایی و 30 ساله لاتزیو وارد عمل شود. ایموبیله یکی از بهترین مهاجمان اروپا در فصل جاری بوده و در تمامی رقابت ها در 37 بازی موفق به زدن 342 گل شده است. چیرو ایموبیله در حال حاضر بالاتر از کریستیانو رونالدو در صدر جدول بهترین گلزنان سری آ قرار دارد و بخت اول کسب جایزه بهترین گلزن ایتالیا محسوب می شود.

 

به نظر می رسد بارسلونا با پرداخت رقمی در حدود 40 میلیون یورو قادر به خرید چیرو ایموبیله خواهد بود و این فاصله فراوانی با حداقل 90 میلیون یوروی مورد نظر اینتر دارد. چیرو ایموبیله در گذشته سابقه بازی کردن در لالیگا و سویا را نیز در کارنامه داشته، اما او هرگز در فوتبال اسپانیا نتوانست خود را نشان دهد و خیلی زود از این تیم حدا شد. البته پیش از توافق برای خرید چیرو ایموبیله، بارسلونا تمام تمرکز خود را معطوف به توافق با اینتر برای خرید لائوتارو مارتینز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها