کد خبر : 1695507 | 22 تیر 1399 ساعت 19:24 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی پور؛هافبک دفاعی با سه پاس گل 

مارکوویچ بهترین گلزن سه هفته آخر لیگ(عکس)

ذوب آهن که هفته گذشته با 4 گل مقابل پیکان شکست خورد در این هفته با 5 گل شاهین بوشهر را شکست داد.

 مارکوویچ بهترین گلزن سه هفته آخر لیگ(عکس)

به گزارش" ورزش سه" در برد پرگل و امیدوار کننده برای ذوبی ها مقابل شاهین ، دو بازیکن نقش کلیدی تری داشتند؛ ایوان مارکوویچ و مهدی مهدی پور که یکی خوب گل زد و دیگری خوب پاس گل داد.


مهدی مهدی پور که بعد از یک فصل و نیم دوری از ذوب در این فصل به این تیم بازگشت ، در بازی شب گذشته برابر شاهین سه پاس گل به همتیمی هایش داد و یکی ز موثرترین بازیکنان در خلق پیروزی 5 بر یک بود. مهدی پور که در ذوب آهن به عنوان یک هافبک دفاعی با قابلیت های تکنیکی و بازیسازی مطرح شده بود ، فصل گذشته در تراکتور 1 پاس گل داده بودهرچند 2 گل برای این تیم به ثمر رسانده بود.
در لیگ هفدهم اما مهدی پور آمار خوبی در پاس گل داشت و در دو تیم ذوب و تراکتور در طول فصل 5 پاس گل داده بود. مهدی پور در بازی با شاهین بوشهر بالاترین نمره را از سایت یازده گرفته و با نمره 8 بهترین بازیکن تیمش بود.

 

 

1510737

 


اما ستاره این هفته های ذوب آهن ایوان مارکوویچ صرب است که در اسفندماه و برای بازی در پست هافبک تهاجمی به این تیم پیوست. او در دو بازی قبلی ذوب برابر پیکان و شهرخودرو دو گل و در هر بازی یک گل زده بود. مارکوویچ در بازی ذوب برابر شاهین بوشهر 2 گل دیگر زد تا بهترین گلزن این هفته های لیگ برتر ایران باشد. او در حال حاضر میانگین 1.34 گل در هر بازی را به ثبت رسانده است و اگر همین میانگین را در بازی های آینده اش ادامه بدهد ، یعنی در 6 بازی آینده 8 گل بزند می تواند به عدد دوازده گل در لیگ برتر برسد و این یعنی جایی در رده های بالای بهترین گلزنان داشته باشد. 

 

 

1510736

 


با توجه به شناختی که از این بازیکن به وجود آمده باید دید که در بازی با ماشین سازی می تواند روند گلزنی هایش را ادامه بدهد؟

دیدگاه‌ها