کد خبر : 1695513 | 22 تیر 1399 ساعت 19:52 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

مانوئل نویر: فعلا به بارسلونا یا ناپولی فکر نمی کنیم

ستاره های بایرن مونیخ علاقه ای ندارد از همین حالا به مراحل بعدی لیگ قهرمانان فکر کنند.

مانوئل نویر: فعلا به بارسلونا یا ناپولی فکر نمی کنیم

 

به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دیروز قرعه کشی شد و بایرن مونیخ که در بازی رفت با 3 گل چلسی را مغلوب کرد، باید به مصاف برنده مسابقه ناپولی و بارسلونا برود. اگرچه تقریبا صعود بایرن مونیخ به دور یک چهارم قطعی شده، اما مانوئل نویر و توماس مولر از صحبت در مورد بازی های بعدی و احتمالی اجتناب کرده اند.

 

مانوئل نویر گفت: "اگر ما موفق به غلبه بر چلسی شده و به مرحله یک چهارم نهایی رسیدیم، فقط آن موقع روی دیدار با برنده بازی ناپولی مقابل بارسلونا تمرکز خواهیم کرد.

 

1510745

 

سوالی در مورد ارزیابی حریفان بعدی احتمالی بعدی در لیگ قهرمانان اروپا در این مقطع برای من پیش نمی آید، زیرا ما ابتدا باید بازی دوم مقابل چلسی را برگزار کنیم. ما از بازی به بازی به آینده فکر می کنیم و تا امروز نیز اینگونه بوده است. تاکنون که اینگونه فصل برای ما خوب پیش رفته است."

 

توماس مولر، مهاجم آلمانی بایرن مونیخ نیز در مورد شرایط تیمش گفت: "ما ابتدا باید مقابل چلسی بازی کنیم، بنابراین من نمی خواهم در مورد حریف احتمالی در مرحله یک چهارم نهایی یا نیمه نهایی چیزی صحبت کنم که این بی احترامی نسبت به باشگاه چلسی خواهد بود. ما هنوز از حضور در لیسبون و بازی مقابل ناپولی یا بارسلونا اطمینان نداریم."

دیدگاه‌ها