کد خبر : 1695521 | 22 تیر 1399 ساعت 20:22 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

خروج ستاره اسپانیایی از لیست خرید کلوپ

بر خلاف شایعات، یورگن کلوپ علاقه ای به خرید تیاگو از بایرن مونیخ ندارد و انتقال این بازیکن به آنفیلد منتفی شده است.

خروج ستاره اسپانیایی از لیست خرید کلوپ


به گزارش "ورزش سه"، قرارداد تیاگو، هافبک اسپانیایی و 29 ساله بایرن مونیخ یک سال دیگر با این تیم به اتمام خواهد رسید و اخبار حاکی از علاقه این بازیکن به انتقال به تیم دیگری است. اگرچه در هفته های اخیر شایعات حول محور انتقال تیاگو به لیورپول بود، اما نشریه ESPN امروز در گزارشی مدعی شد یورگن کلوپ به این نتیجه رسیده در این شرایط لزومی به اقدام برای خرید این بازیکن وجود ندارد.

 

1510756

 

تیاگو 29 ساله است و بایرن مونیخ برای فروش او 30 میلیون یورو طلب کرده است. خرید چنین بازیکنی با سیاست های نقل و انتقالاتی مرسی سایدی ها سازگار نیست و آنها معتقدند پرداخت چنین رقمی صحیح نمی باشد. در واقع لیورپول در تابستان امسال قصد ندارد فعالیت چندانی داشته باشد و فقط اگر مهره ارزشمندی از این تیم حدا شود آنها به دنبال خرید بازیکن جدید خواهند رفت.

 

همچنین در این گزارش عنوان شده یورگن کلوپ از داشتن بازیکنانی چون نبی کیتا و ستاره جوانی به نام کورتیس جونز که به تازی قراردادش را به مدت پنج سال تمدید کرده رضایت دارد و فکر خرید تیاگو در ذهن او جایی ندارد. منچسترسیتی و منچستریونایتد را می توان به عنوان مقاصد احتمالی تیاگو خطاب کرده و البته طبق اظهارنظر هانسی فلیک، بایرن مونیخ تمام تلاش خود را برای حفظ او انجام خواهد داد.

دیدگاه‌ها