کد خبر : 1695535 | 22 تیر 1399 ساعت 21:27 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: تیم من در مسیر درستی قرار دارد

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر معتقد است که تیمش با وجود نتایج نه چندان خوب در بازی‌های در مسیر درستی قرار دارد.

کونته: تیم من در مسیر درستی قرار دارد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر بعد از شکست ناامید کننده مقابل بولونیا و بعد از آن توقف برابر هلاس ورونا، در نخستین دقایق بامداد روز سه شنبه به مصاف تورینو خواهد رفت و برای بازگشت به مسیر خوب محکوم به پیروزی در این بازی است.

 

آنتونیو کونته پیش از بازی تیمش مقابل تورینو گفت: " من به بچه ها گفتم که از عملکرد آنها مقابل ورونا رضایت داشتم بنابراین فکر می‌کنم که ما در مسیر درستی هستیم. ما باید به کاری که انجام می‌دهیم ادامه داده و خطاهای خود را کمتر کنیم. اخیراً به خاطر اشتباهات فردی بهای سنگینی پرداخته ایم.

 

 

1509848

 

 

با گفتن همه اینها من اعتقاد دارم که ما در مسیر درست قرار داریم. این نشانگر روش من در فوتبال است که 9 گل آخر ما توسط 9 بازیکنان متفاوت به ثمر رسیده است زیرا در حمله با بازیکنان زیادی حضور پیدا می‌کنیم و همین موضوع باعث می شود که غیر قابل پیشبینی تر باشیم."

 

کونته درباره وضعیت مصدومیت روملو لوکاکو نیز گفت: " روملو دیروز خیلی خوب نبود اما امروز وضعیت او بهتر شد و امیدوارم که در ترکیب تیم باشد. ما می‌دانیم که او چقدر بازیکن مهمی برای ماست بنابراین هیچ نگرانی وجود ندارد. ما می‌خواهیم که میزان خطر درباره او به کمترین حد ممکن برسد نمی‌خواهیم در ادامه فصل او را از دست بدهیم."

 

 

1496405

دیدگاه‌ها