کد خبر : 1695540 | 22 تیر 1399 ساعت 21:56 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

تاتنهام 2-1 آرسنال؛ مورینیو قاتل سریالی توپچی ها

تاتنهام موفق شد با نتیجه 2-1 آرسنال را شکست دهد و فاتح دربی لندن شود.

تاتنهام 2-1 آرسنال؛ مورینیو قاتل سریالی توپچی ها

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش دیدار حساس بین دو تیم تاتنهام و آرسنال به پایان رسید که این بازی نهایتاً با نتیجه 2-1 به سود تیم میزبان خاتمه یافت تا شاگردان ژوزه مورینیو را به کسب سهمیه اروپا امیدوار شوند.

 

در همان ثانیه های آغازین بازی تاتنهام روی اشتباه داوید لوئیز به یک موقعیت خوب دست یافت که شوت لوکاس مورا را از پشت محوطه جریمه، توسط دروازه‌بان آرسنال مهار شد.

 

 

1510764

 

 

اولین موقعیت بسیار مهم بازی در دقیقه 10 رخ داد. جایی که ستاره خط حمله تاتنهام یعنی هری کین روی پاس فوق العاده لوکاس مورا با دروازه آرسنال تک به تک شد. او قصد داشت توپ را از بالای سر دروازه‌بان آرسنال عبور دهد اما تیزهوشی مارتینز مانع از این موضوع شد تا این موقعیت خوب برای تیم ژوزه مورینیو از دست برود.

 

در دقیقه 13 آرسنال به اولین موقعیت خود دست یافت. هکتور بیرین روی یک حرکت فوق العاده از جناح راست به درون محوطه جریمه تاتنهام نفوذ کرد و با ارسال پاس به دهانه دروازه پیر امریک اوبامیانگ را صاحب موقعیت کرد اما توپ از جلوی پای این بازیکن عبور کرد تا این موقعیت برای توپچی ها از دست برود.

 

اشتباه سرژ اوریه در دقیقه 16 الکساندر لاکازت را در پشت محوطه جریمه تاتنهام صاحب توپ کرد که این بازیکن نیز بدون درنگ و با یک ضربه مهار نشدنی و استثنایی دروازه هوگو لوریس را باز کرد تا شاگرپان میکل آرتتا با یک گل پیش بیفتند.

 

 

1510763

 

 

تنها سه دقیقه بعد از گل آرسنال، این ستاره کره ای تاتنهام یعنی سون هیونگ مین بود که روی اشتباه عجیب سعد کولاسیناچ و در ادامه داوید لوئیز با دروازه آرسنال تک تک شد و با یک ضربه چیپ گل تساوی تاتنهام را به ثمر رساند.

 

در دقیقه 31 بازی بن دیویس پاسخ شوت فوق العاده الکساندر لاکازت را با یک ضربه استثنایی داد اما توپ با بدشانسی ابتدا به نوک انگشتان مارتینز و بعد به تیرک دروازه برخورد کرد تا بازی همان 1-1 دنبال شود.

 

چند لحظه بعد نیکلاس پپه روی یک حرکت فردی با یک ضربه خوب از پشت محوطه جریمه دروازه تاتنهام را هدف قرار داد اما توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه لوریس عبور کرد.

 

 

در دقیقه 40 مسابقه آرسنال به یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه دست یافت که شوت پیر امریک اوبامیانگ به شکلی کاملاً خطرناک از کنار دروازه عبور کرد تا دو تیم در پایان نیمه اول با تساوی 1-1 راهی رختکن شوند.

 

بازی در نیمه دوم متعادل آغاز شد اما این آرسنال بود که در دقیقه 59 اولین موقعیت مهم را ایجاد کرد. اوبامیانگ روی پاس الکساندر لاکازت و در زاویه تقریبا بسته دروازه تاتنهام را هدف قرار داد اما توپ او با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

 

 

1510762

 

 

در دقیقه 70 بازی تاتنهام می‌توانست گل دوم را وارد دروازه آرسنال کند. هری کین بعد از عبور از سد شکودران مصطفی وارد محوطه جریمه توپچی‌ها شد و توپ را برای سون هیونگ مین ارسال کرد اما این بازیکن در زدن ضربه نهایی ناکام بود.

 

دقیقه 79 این باز هم پیر امریک اوبامیانگ بود که موقعیت خوبی روی دروازه تاتنهام خلق کرد. ستاره گابنی یک شوت سر ضرب روانه دروازه لوریس کرد اما با عکس العمل فوق العاده این دروازه بان فرانسوی توپ راهی کرنر شد.

 

در حالی که بازی کاملاً متعادل دنبال می‌شد تاتنهام به یک ضربه کرنر دست یافت؛ سون هیونگ مین پشت توپ ایستاد و ارسال خوب او روی دروازه با ضربه سر توبی آلدرویرلد و گل دوم تاتنهام همراه بود.

 

 

1510775

 

 

چند لحظه بعد تاتنهام می‌توانست باز هم روی اشتباه عجیب خط دفاعی آرسنال به گل دست پیدا کند اما در مصافی تک به تک ناکام بود و مارتینز توپ را مهار کرد.

 

در نهایت نیز حملات آرسنال بی‌نتیجه ماند تا بازی با همان نتیجه 2-1 به سود شاگردان ژوزه مورینیو خاتمه پیدا کند؛ موضوعی که باعث شد نتایج خوب سرمربی پرتغالی مقابل آرسنال ادامه پیدا کند.

 

 

1510776

 

دیدگاه‌ها