کد خبر : 1695559 | 22 تیر 1399 ساعت 23:15 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن مونیخ به دنبال جذب قرضی ستاره تاتنهام

به نظر می رسد تاتنهام به جذب تانگوی اندومبله از تاتنهام علاقمند است.

بایرن مونیخ به دنبال جذب قرضی ستاره تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، تانگوی اندومبله بعد از درخشش فوق العاده در ترکیب لیون و راهیابی به تیم ملی فرانسه، تیم های زیادی را خواهان خود می دید. در حالی که گفته می شد رئال مادرید و زین الدین زیدان خواهان جذب این بازیکن هستند اما نهایتاً او در تابستان گذشته با قراردادی به ارزش 70 میلیون یورو راهی تاتنهام شد.

 
با این حال هافبک فرانسوی تا به اینجا عملکرد دور از انتظاری از خود ارائه داده است. او که در ابتدای فصل به عنوان یک بازیکن ثابت زیر نظر مائوریسیو پوچتینو بازی می کرد، با جدایی این سرمربی آرژانتینی اوضاع برایش بدتر هم شد. بعد از جدایی پوچتینو از تاتنهام، ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی آن ها انتخاب شد و گفته می شود که رابطه خوبی بین آقای خاص و اندومبله برقرار نیست.

 

 

1492851

 

 

در هفته های گذشته از بارسلونا به عنوان مهم ترین مشتری جذب هافبک فرانسوی تاتنهام یاد شده است. حالا و در در همین رابطه منبع فرانسوی Le10sport مدعی شده که بایرن مونیخ نیز به صف مشتریان اندومبله اضافه شده است. با این حال باشگاه آلمانی می‌داند که جذب دائمی اندومبله کار بسیار دشواری خواهد بود و به همین خاطر آنها قصد دارند در نقل و انتقالات پیش رو پیشنهاد جذب قرضی این بازیکن را به تاتنهام ارائه دهند.

دیدگاه‌ها