کد خبر : 1695563 | 22 تیر 1399 ساعت 23:32 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: مطمئنم آرسنال با آرتتا پیشرفت می‌کند

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام بعد از پیروزی تیمش مقابل آرسنال از تعهد و فداکاری شاگردانش تشکر کرد.

مورینیو: مطمئنم آرسنال با آرتتا پیشرفت می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امروز در یکی از مهمترین بازی‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس میزبان رقیب دیرینه خود یعنی آرسنال بود و نهایتاً موفق شد در یک بازی نزدیک و تماشایی حریف خود را با نتیجه 2-1 شکست دهد؛ موضوعی که باعث شد شاگردان ژوزه مورینیو شانس خود را برای کسب سهمیه اروپایی افزایش دهند.

 

مورینیو در پایان بازی گفت: " احساس می کنم که امروز خوشحالی شاگردانم متفاوت بود. اکنون می‌توانیم دو روز از این پیروزی لذت ببریم اما دیدار برابر نیوکاسل بسیار مهم خواهد بود. زمینی که من در آن تا به حال به پیروزی نرسیده ام."

 

مورینیو در ادامه گفت: " شاگردانم از همان ابتدا تا دقیقه پایانی بازی جنگیدند. ما چه هنگامی که توپ را در اختیار داشتیم و چه وقتی که توپ در اختیار حریف بود، بازی را تحت کنترل خود داشتیم. ما خوب شروع کردیم و ادامه دادیم اما لاکازت یک گل حیرت انگیز به ثمر رساند. فکر می کنم اگر بلافاصله واکنش نشان نمی دادیم، مشکلات بزرگی برای مان به وجود می‌آمد. بنابراین همه چیز بسیار عالی بود.

 

 

1510792

 

 

هوا واقعا گرم بود و اگر شما در استادیوم بودید متوجه این موضوع می شدید. اگر آمار بازی را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید متوجه خواهید شد که شاگردانم چقدر در طول مسابقه دوندگی داشتند و به همین خاطر از آنها تعریف می کنم. این در حالی است که شاید کسی به این موضوع فکر نکرده باشد اما آرسنال 48 ساعت بیشتر از ما استراحت کرده بود. در صورتی که پیروز نمی‌شدیم کارمان برای کسب سهمیه اروپایی بسیار دشوار می شد بنابراین من واقعا بازیکنانم افتخار می‌کنم و به خاطر نگرش و تعهد شان ممنون آن ها هستم."

 

 

1510776

 

 

مورینیو درباره میکل آرتتا نیز گفت: " صادقانه بگویم فکر می‌کنم که میکل آرتتا راهی برای پیشرفت و بهتر شدن آرسنال پیدا خواهد کرد."

دیدگاه‌ها