کد خبر : 1695588 | 23 تیر 1399 ساعت 09:16 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

لغو مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی ناشنوایان

رئیس انجمن دوومیدانی ناشنوایان گفت: به خاطر حفظ سلامتی ورزشکاران مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی ناشنوایان را به تعویق انداختیم تا مشکلی برای دوومیدانی کاران ایجاد نشود.

لغو مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی ناشنوایان

به گزارش "ورزش سه" احمد گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی ناشنوایان قرار بود با همکاری فدراسیون دوومیدانی اواخر تیر برگزار شود و ۲۰ نفر از دوومیدانی کاران زن و مرد ناشنوا قرار بود در این مسابقات شرکت کنند تا برترین‌ها را برای مسابقات جهانی لهستان انتخاب کنید. با توجه به شیوع موج دوم کرونا و به خاطر حفظ سلامتی ورزشکاران این مسابقات را به زمان دیگری موکول کردیم تا مشکلی برای ورزشکاران ایجاد نشود.

 

وی گفت: الان شرایط به گونه‌ای است که اگر خدای نکرده اتفاقی برای یک نفر از دوومیدانی کاران ایجاد شود این احتمال وجود دارد که جان سایر دوومیدانی کاران نیز به خطر بیفتد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی را به زمان دیگری موکول کنیم تا جان دو میدانی کاران به خطر نیفتد.

 

رئیس انجمن دو میدانی ناشنوایان در پاسخ به این پرسش که آیا  احتمال برگزار نشدن مسابقات جهانی دوومیدانی در آبان ماه وجود دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: برگزاری یا لغواین مسابقات بستگی به تصمیم فدراسیون جهانی دارد که هنوز در این زمینه اطلاع رسانی نکرده است که آیا مسابقات برگزار خواهد شد و یا احتمال دارد به دلیل ویروس کرونا به زمان دیگری موکول شود. ما منتظر تصمیم فدراسیون جهانی هستیم.

 

وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر که موج دوم کرونا در کشور شیوع پیدا کرده است کلیه مسابقات و حتی اردوها را به تعویق انداختیم تا زمانی که شرایط از نظر این بیماری به حالت عادی برگردد. سلامتی ورزشکار برای ما مهمتر از برگزاری اردو است و ما نمی‌توانیم به خاطر یک سهل انگاری سلامتی ورزشکاران را به خطر بیندازیم امیدوارم که وضعیت کشور از نظر این بیماری زودتر به حالت عادی برگردد تا بتوانیم اردوها و مسابقات خود را به زودی برگزار کنیم.

 

دیدگاه‌ها