کد خبر : 1695589 | 23 تیر 1399 ساعت 09:25 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

بارتومئو: ژاوی دیر یا زود مربی بارسا است

یوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا می‌گوید ژاوی اسطوره این باشگاه دیر یا زود سرمربی بارسا خواهد شد.

بارتومئو: ژاوی دیر یا زود مربی بارسا است

به گزارش "ورزش سه"، یوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا می‌گوید ژاوی، اسطوره این باشگاه، دیر یا زود به عنوان سرمربی هدایت بلوگرانا را به عهده خواهد گرفت. با این حال، بارتومئو از ذکر کردن تاریخی حدودی برای این اتفاق خودداری کرده و خاطرنشان کرد که باشگاه بارسلونا اماده است تا در فصل آینده هم از مربی فعلی‌اش کیکه ستین حمایت کند.

 

1509331

 

ناکامی اخیر بارسلونا در رقابت با رئال مادرید برای صدرنشینی لالیگا و نمایش‌های نه چندان دلچسب بلوگرانا باعث شده ستین بیش از پیش تحت فشار قرار بگیرد و از ژاوی به عنوان گزینه اصلی جانشینی او یاد شود. بارتومئو حالا ضمن تایید اینکه ژاوی سرمربی آینده باشگاه خواهد بود می‌گوید در آینده نزدیک حمایت او از ستین برقرار خواهد بود و او و ستین حتی درباره برنامه‌هایشان برای فصل آینده صحبت‌هایی داشته‌اند.

 

بارتومئو در گفتگو با تلویزیون TV3 اسپانیا گفت: " ژاوی دیر یا زود سرمربی بارسا خواهد شد. ولی ما در حال حاضر به دنبال مربی نیستیم چون با کیکه ستین کار می‌کنیم. کیکه ستین در چمپیونزلیگ و دو بازی باقی مانده در لالیگا هدایت تیم ما را به عهده خواهد داشت. فصل خیلی غیر طبیعی‌ای را پشت سر گذاشتیم و قرار است در ماه آگوست هم بازی کنیم. در این بازی ها ستین سرمربی ما خواهد بود. اگر ناپولی را شکست دهیم به لیسبون خواهیم رسید".

 

1507099

 

رئیس بارسلونا در ادامه گفت: " قصد ما این است که به قراردادها پایبند بمانیم و ستین با ما قرارداد دارد. ما برای صحبت کردن درباره آینده به خانه ستین رفتیم و درباره برنامه‌های فصل آینده حرف زدیم. او احتمالاً فصل بعد هم اینجا خواهد بود. من مشتاقم که بدانم ستین در این باره چه فکر می‌کند کند".

دیدگاه‌ها