کد خبر : 1695591 | 23 تیر 1399 ساعت 10:00 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: به آینده و رانگنیک فکر نمی‌کنم

استفانو پیولی سرمربی میلان بعد از تساوی 2-2 مقابل ناپولی از شاگردانش تمجید کرده و گفت با وجود شایعات درباره پیوستن رالف رانگنیک به میلان، به آینده خود فکر نمی‌کند.

پیولی: به آینده و رانگنیک فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، آث میلان دیشب در خانه ناپولی به مصاف این تیم رفت و بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید. شاگردان پیولی که در دقایق پایانی این بازی ۱۰ نفره شده بودند به این ترتیب روند شکست ناپذیری خود را به هفت بازی پیاپی افزایش دادند.

 

پیولی سرمربی میلان در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد و درباره شایعات مبنی بر توافق میلان با رالف رانگنیک برای بدست گرفتن پست او از فصل آینده گفت که به آینده‌اش فکر نمی‌کند و در حال حاضر همه تمرکزش روی میلان است.

 

1510826

 

پیولی در پاسخ به این سوال خبرنگاران گفت: " همه این سوال را از من می‌پرسند. ولی من درباره آینده‌ام فکر نمی‌کنم. من در باشگاهی بزرگ هستم و مشغول کار با بازیکنانی هستم که برای این تیم تلاش زیادی می‌کنند. تصمیم های اصلی در این باره در ماه آگوست گرفته خواهد شد".

 

سرمربی میلان در ادامه گفت: " در حال حاضر برای ما مهم این است که روی بازی‌های باقیمانده از فصل تمرکز کنیم تا این فصل را در بهترین وضعیت ممکن به پایان برسانیم. شرایط فعلی و بازی کردن هر سه روز یکبار برای مربی‌ها هم دشوار است. برای همین من واقعاً نمی‌توانم برای چیزی که عملاً از کنترل من خارج است انرژی‌ام را هدر بدهم. برای همین ترجیح می‌دهم انرژی‌ام را روی چیزی بگذارم که در کنترل من است. یعنی تمرین دادن بچه‌ها و آماده کردن‌شان برای بازی‌ها".

 

پیولی درباره عملکرد بازیکنانش در مقابل ناپولی گفت: " وقتی در مقابل حریفی مثل ناپولی نتیجه می‌گیرید و عملکرد قوی‌ای به نمایش می‌گذارید این اعتماد به نفس تیم را حسابی بالا می‌برد. ما در این بازی برای پیش افتادن از حریف گل زیبایی به ثمر رساندیم‌، بعد برای مساوی کردن بازی به شدت جنگیدیم و در نهایت کسب یک امتیاز از این بازی به نظرم نتیجه خوبی است".

 

 

دیدگاه‌ها