کد خبر : 1695596 | 23 تیر 1399 ساعت 10:40 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات باشگاهی بلندقامتان زیر سایه کرونا

لیگ برتر والیبال چند تیمی خواهد شد؟

رییس سازمان لیگ والیبال گفت: تعداد تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال تا پایان وقت اداری فردا نهایی می شود.

لیگ برتر والیبال چند تیمی خواهد شد؟

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که فدراسیون والیبال قصد دارد از شهریورماه لیگ برتر این رشته را در فصل 99 آغاز کند، اما این روزها خبرهای خوشایندی از تیم های مختلف به گوش نمی رسد. چند تن از بازیکنان و اعضای کادرفنی سایپا مبتلا به ویروس کرونا شدند و از سوی دیگر بهروز عطایی تصمیم گرفته تمرینات تیم هراز آمل را یک هفته به خاطر اوج گیری دوباره کرونا تعطیل کند.


در این شرایط فدراسیون هم برای اعلام نام تیم های حاضر در لیگ برتر، امروز و فردا می کند و آخرین فرصت را برای تسویه حساب باشگاهها با فدراسیون و طلبکاران خود 24 تیرماه اعلام کرده است.


در همین رابطه با شهرام عظیمی، رییس سازمان لیگ والیبال تماس گرفتیم که او در این باره به "ورزش سه" گفت: ما همانطور که قبلا اعلام کردیم، تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم. در شرایط فعلی منعی برای برگزاری تمرینات تیم های لیگ برتری وجود ندارد. با این حال برخی از مربیان و باشگاهها با صلاح خودشان به خاطر وضعیت قرمز تعدادی از استان ها اقدام به تعطیلی تمرینات می کنند. به هر حال ما نمی خواهیم بار اضافه ای را روی دوش مدافعان سلامت در کشور بگذاریم. درباره برگزاری لیگ هم فعلا طبق برنامه قبلی پیش می رویم که قرار است 20 مرداد قرعه کشی انجام شود و در شهریور لیگ آغاز شود.


وی همچنین درباره علت اعلام نشدن نام و تعداد تیم های حاضر در لیگ عنوان کرد: باید حضور یک تیم در لیگ برتر با تسویه حساب و پرداخت ورودیه قطعی شود تا ما بتوانیم نامش را اعلام کنیم. فردا و پس فردا می توانیم به صورت قاطع درباره تعداد تیم های حاضر در لیگ صحبت کنیم.

دیدگاه‌ها