کد خبر : 1695597 | 23 تیر 1399 ساعت 10:50 | 22.2K بازدید | 1 دیدگاه

قیمت بالا مانع انتقال مهدی به بوندس لیگا می شود؟

بررسی شرایط حضور طارمی در وردربرمن

در حالی که گفته می شود باشگاه وردربرمن آلمان به جمع مشتریان مهدی طارمی پیوسته اما به نظر می رسد برخی مسایل از جمله پست بازی و همچنین قیمت بالای او موانعی برسر راه این انتقال باشند.

بررسی شرایط حضور طارمی در وردربرمن

به گزارش"ورزش سه" سایت انگلیسی 90min در گزارشی به بررسی وضعیت نقل و انتقالاتی وردربرمن پرداخت و 7 بازیکنی که اسامی آن ها برای حضور در این تیم قدیمی فوتبال آلمان مطرح است را معرفی کرد. سومین اسمی که در این لیست وجود دارد مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم ریوآوه است که روز گذشته روزنامه آبولای پرتغال از پیشنهاد وردربرمن به این بازیکن خبر داد.


اما در گزارش سایت انگلیسی آمده است : به گفته سرمربی وردربرمن فلورین کوفت این تیم نیاز به یک بازسازی دارد. هرچند وردربرمن پول این بازسازی را از فروش بازیکنانش باید به دست بیاورد.


در ادامه درباره مهدی طارمی می نویسد: نام جالبی در میان گزینه های وردربرمن به چشم می خورد و آن مهاجم ایرانی ریوآوه است. اما وردربرمن برای پست مهاجم نوک نیاز به بازیکن جدید ندارد با اینحال طارمی 27 ساله توانایی بازی در جناحین را دارد و شاید برمن برای این پست روی او حساب می کند.  با این حال به نظر می رسد وردربرمن به خاطر قیمت خیلی بالای طارمی نتواند در نهایت به سراغ این بازیکن برود.

 

دیدگاه‌ها