کد خبر : 1695601 | 23 تیر 1399 ساعت 11:09 | 30.6K بازدید | 5 دیدگاه

پرسپولیس - فولاد؛ به یاد عجیب‌ترین گل به خودی تاریخ

فولادی ها از ورزشگاه خالی آزادی خاطرات جالبی دارند.

پرسپولیس - فولاد؛ به یاد عجیب‌ترین گل به خودی تاریخ

به گزارش ورزش سه، عجیب ترین گل به خودی تاریخ لیگ برتر ایران در دیدار پرسپولیس و فولاد رقم خورد؛ جایی که محسن بنگر توپ را با پاس رو به عقب برای سوشا مکانی ارسال کرد اما او به جای کنترل یا ارسال بلند، سایه توپ را زد و یا منحرف کردن مسیر آن، توپ را به درون دروازه خودی فرستاد تا تیم آشفته حمید درخشان از فولاد هم عقب بیفتد. نکته جالب این که گل به خودی در ثانیه ۴۵ بازی رقم خورد.

 

این بازی که در ورزشگاه خالی آزادی برگزار می‌شد، در نهایت با پیروزی خوزستانی ها به پایان رسید تا پرسپولیس درخشان یک شکست دیگر را هم در کارنامه خود ثبت کند. تیمی که در ورزشگاه خانگی نیز دست و پا بسته، قابل شکست و در موضع ضعف بود و در نهایت نیز رتبه ای بهتر از هشتمی کسب نکرد.

 

1510846

 

حالا پرسپولیس و فولاد دوباره در استادیوم خالی آزادی به هم رسیده‌اند اما سرخپوشان پایتخت تفاوت های زیادی با تیم آن سال خود دارند. حالا قرمزها به عنوان مدعی جدی قهرمانی و قهرمان سه دوره قبلی لیگ برتر پای به میدان می‌گذارند و از تیم آن فصل فقط امید عالیشاه و احمد نوراللهی را در فهرست خود می‌بینند.

 

خط دفاعی پرسپولیس حالا در سودای شکستن رکوردی تاریخی است و گلر این تیم نیز در این فصل فقط یک گل دریافت کرده. اما با تمام این تفاسیر فولادی ها در حالی پای به میدان خواهند گذاشت که هنوز خاطره آن پیروزی شیرین و اشتباه عجیب را در ذهن خود دارند و از همین موضوع هم روحیه می‌گیرند.

 

1510845

دیدگاه‌ها