کد خبر : 1695605 | 23 تیر 1399 ساعت 11:21 | 5.8K بازدید | 1 دیدگاه

ربیعی: هیچ چیز فنی از ملوان ندیدم جز اوت دستی

سرمربی تیم مس رفسنجان با انتقاد از حضور تماشاگران در ورزشگاه تختی اعلام کرد که باید سازمان لیگ موضع یکسانی نسبت به همه تیم ها داشته باشد.

ربیعی: هیچ چیز فنی از ملوان ندیدم جز اوت دستی

به گزارش "ورزش سه" محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان پس از پایان بازی تیمش برابر ملوان بندرانزلی در جمع خبرنگاران گفت: بازی کاملا در نیمه اول در اختیار تیم ما بود که یک پنالتی هم از دست دادیم.

 

ربیعی ادامه داد: پنالتی ملوان به درستی اعلام شد اما احتمال دارد از صحبت هایم دوستان در کمیته انضباطی و داوران ناراحت شده و من را جریمه کنند اما احساس می کنم پس از اینکه پنالتی را از دست دادیم و از لحظه ای که اکبر میثاقیان اعتراض های خود را شروع کرد تا پایان بازی سوت های داور به نحوی شد که اصلا هم عقیده با نحوه قضاوت وی نبودیم.

 

سرمربی مس رفسنجان افزود: بازیکن ما را در یک نبرد هوایی با بازیکن حریف و یک بازیکن را سر اعتراض از زمین بازی اخراج و ما را در دقیقه ۴۴، نه نفره کردند که با این حال در نیمه دوم یک موقعیت هم به حریف ندادیم و روی اشتباه فردی گل را دریافت کردیم.

 

محمد ربیعی در ادامه انتقاداتش از عملکرد داور گفت: این برد را به ملوانی ها کادرفنی این تیم تبریک می گویم از داوری گلایه‌مند هستم و گلایه خود را به همین شکل اعلام می کنم چرا که اگر صحبت زیادی در این مورد بکنیم ادبیات ما به سخره گرفته می شود اما اگر مثل بقیه دوستان نباشم سرمان بریده خواهد شد.

 

ربیعی در خصوص بازی گفت: هیچ چیز فنی از ملوان ندیدم جز اوت دستی. حتی نتوانستند به تیم ۹ نفره ما فشار بیاورند.

 

سرمربی مس رفسنجان درباره حضور تماشاگران ملوان نیز انتقاد کرد و گفت: این صحبت هایم خطاب به مسئولان سازمان لیگ و کمیته انضباطی است همانطور که به هواداران ملوان اجازه می دهید که در ورزشگاه حضور داشته باشند همین حق را به مردم رفسنجان بدهند؛ حداقل ۱۵۰ نفر هوادار در ورزشگاه حضور داشتند، این دیدار بدون تماشاگر نبود البته انزلی‌چی ها با اصالت هستند حق دارند نگران تیمشان باشند اما این حق را هم به مس بدهند تا از هفته بعد ۲۰۰ نفر هوادار در ورزشگاه حضور یابند.

 

ربیعی افزود: هیچ گلایه ای از مردم انزلی ، ملوان و هواداران این تیم ندارم آنها را دوست دارم و می خواهیم شادابی و نشاط بین مردم باشد چرا که مردم کشور در این شرایط نیاز به شادی و شادابی دارد و فقط گلایه من از سازمان لیگ و کمیته انضباطی است؛ اگر قانون باید رعایت شود پس اجرای آن بایستی برای همه یکسان باشد اما اگر توانایی اجرای قانون را نداریم و در بعضی جاها تبعیض قائل می شویم پس این حق را به ما هم بدهند تا از حضور هواداران مان بهره ببریم.

 

وی ادامه داد: در جلسه قبل از بازی مقرر شده بود که ۴ نفر از عوامل تیم ما و ۶ نفر از عوامل تیم ملوان در جایگاه VIP حضور داشته باشند پس چطور شد که حدود ۱۵۰ نفر با لباس شخصی در استادیوم حضور داشتند؟

 

سرمربی مس رفسنجان درباره احتمال انتشار ویروس کرونا هم گفت: هر چقدر تجمع بیشتر باشد احتمال انتشار ویروس نیز بیشتر می شود و این مسئله مهمی است زمانی که پروتکل بهداشتی در اینجا رعایت نمی شود چه انتظاری دارند که در خانه رعایت کنیم.

 

ربیعی با تبریک پیروزی به تیم رقیب گفت: امیدوارم هر تیمی که مستحق صعود و بقا است به هدف‌اش در پایان فصل برسد و مجددا به میثاقیان کادرفنی ملوان ، مردم فهیم انزلی و هواداران ملوان برد امروز را تبریک می گویم.

 

وی در پاسخ به این سوال که تیم ملوان نسبت به بازی رفت چقدر تغییر کرده بود نیز گفت: بازی در نیمه دوم با توجه به اخراج ۲ بازیکن ما از لحاظ تعداد نفرات یکسان و پایاپای نبود به همین دلیل نمی توانم مقایسه کرده و نظر خودم را بدهم‌.

 

ربیعی افزود: در کل آنها نتوانستند لایه های دفاعی ۹ نفره ما را باز کنند تفاوت زیادی را در ملوان ندیدم اما می دانم قطعا حضور میثاقیان در ملوان شور و هیجان را در این تیم بالا می برد و روحیه جنگدگی را افزایش می دهد. به شرف و غیرت بازیکنانم درود می فرستم چرا که خیلی زحمت کشیدند و ۹ نفره با جان و دل بازی کردند و فکر می کنم نشان دادیم که لیاقت حضور در صدر جدول را داریم.

 

سرمربی مس رفسنجان در پایان هم از شرایط تیم خودش گفت و اینطور صحبت‌های خود را خاتمه داد: ما امروز ۴ بازیکن اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم بازی در هر ۴ یا ۵ روز در هوای گرم، در این فصل از سال و در شرایط کرونایی خیلی سخت است. ما به دنبال این بودیم که برای بازی های آینده تلفات بیشتری ندهیم و تا لحظه ای که گل خوردیم جانانه مبارزه کردیم سعی می کنیم این باخت را در بازی های آینده جبران کنیم.

دیدگاه‌ها