کد خبر : 1695606 | 23 تیر 1399 ساعت 11:25 | 30.8K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای روزنامه‌نگار ایتالیایی

شورش در میلان؟ بازیکنان در حسرت گتوزو

یک روزنامه‌نگار ایتالیایی مدعی است برخی بازیکنان آث میلان همچنان به خاطر ترک باشگاه توسط گنارو گتوزو حسرت می‌خورند و از کار کردن زیر نظر استفانو و پیولی راضی نیستند.

شورش در میلان؟ بازیکنان در حسرت گتوزو

به گزارش "ورزش سه"، یک روزنامه‌نگار ایتالیایی مدعی است چندین نفر از بازیکنان حال حاضر آث میلان همچنان از اینکه گنارو گتوزو سال گذشته از سرمربی‌گری این تیم کنار گذاشته شده ناراحت هستند و از کار کردن زیر نظر سرمربی فعلی، استفانو پیولی دل خوشی ندارند.

 

1510849

 

زمانی که آث میلان سال گذشته گنارو گتوزو را از این تیم اخراج کرد تا مارکو جامپائولو را به جای او به عنوان سرمربی منصوب کند علاوه بر گروهی از هواداران، بخشی از بازیکنان روسونری هم به این تصمیم اعتراض داشتند. جامپائولو روی نیمکت میلان فقط دو ماه دوام آورد و جای خود را به پیولی داد که تا امروز روی این نیمکت می‌نشیند.

 

گتوزو در فصل 2018-2019 که هدایت میلان را به عهده داشت تا رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا فقط یک امتیاز فاصله داشت.

 

با این حال در آن روزها گتوزو با انتقادات زیادی درباره شکل بازی تیمش روبرو بود و کمتر کسی گمان می‌کرد او برای روسونری گزینه‌ای بلندمدت باشد. در نهایت این انتظارات به واقعیت پیوست و او در پایان فصل گذشته میلان را ترک کرد.

 

حالا لوکاس رافینی روزنامه‌نگار ایتالیایی مدعی است که بخش مهمی از بازیکنان میلان در حسرت روزهای گنارو گتوزو هستند‌، اخراج او را نادرست می‌دانند و استفانو پیولی را در حد روسونری قبول ندارند.

 

1510843

 

این روزنامه‌نگار ایتالیایی در گفتگویی در این باره گفت: " من با دونارومارابطه نزدیکی دارم و زیاد با او حرف می‌زنم. این را می‌دانم که امروز در تیم بازیکنانی هستند که حسرت روزهای گنارو گتوزو را می‌خورند و دل خوشی از کار کردن با پیولی ندارند. گتوزو بود که پیونتک و پاکوئتا را کشف کرد، دو بازیکنی که می‌توانستند برای میلان خیلی کارساز باشند".

 

دیدگاه‌ها