کد خبر : 1695609 | 23 تیر 1399 ساعت 11:26 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

میثاقیان: برای رسیدن به هدف نباید عجله کنیم

مربی کهنه‌کار فوتبال ایران معتقد است که راه تحقق اهداف تیمش نباید عجله کرد و ملوانی‌ها حداقل باید 40 امتیاز تا پایان فصل نیز کسب کنند.

میثاقیان: برای رسیدن به هدف نباید عجله کنیم

به گزارش "ورزش سه" پس از پیروزی دلچسب برابر مس رفسنجان صدرنشین جدول رقابت های لیگ دسته اول، اکبر میثاقیان سرمربی ملوان بندرانزلی در خصوص این دیدار گفت: به مردم انزلی و مجموعه و عوامل باشگاه ملوان برد امروز را تبریک می گویم؛ از برد امروز خیلی خوشحال هستم چرا که تیمی را بردیم که در صدر جدول قرار داشته و ۶ امتیاز با تیم جدول اختلاف امتیازی دارد.

 

میثاقیان افزود: می توانستیم گل های بیشتری را به ثمر برسانیم اما آنقدر بازیکنان تیم فشار و استرس داشتند که بازی کردن را برای ما خیلی سخت کرده بود امیدوارم که بتوانیم در بازی های بعدی نیز نتایج قابل قبول و خوبی را کسب کنبم.

 

سرمربی ملوان درباره مسیر پیش روی تیمش در لیگ یک نیز توضیح داد: هنوز کار زیادی تا پایان فصل داریم ۵ بازی باقی مانده و باید برای بقا حداقل امتیازمان به ۴۰ برسد نباید برای رسیدن به اهداف‌ و موفقیت عجله کنیم.

 

اکبر میثاقیان در خصوص نتایج خوب ملوان با او هم گفت: من عضوی از باشگاه هستم همه عوامل باشگاه در کسب نتایج مطلوب اخیر نقش داشتند چرا که زحمات زیادی کشیده اند.

دیدگاه‌ها