کد خبر : 1695634 | 23 تیر 1399 ساعت 13:38 | 11.1K بازدید | 3 دیدگاه

آیا شجاع به اردوی تیم ملی دعوت می شود؟

صحبت از حضور دوباره شجاع خلیل زاده در اردوی تیم ملی است. مدافعی که در بازی با ماشین سازی در پست دفاع چپ هم ارایه گر بازی خوبی در ترکیب پرسپولیس بود.

آیا شجاع به اردوی تیم ملی دعوت می شود؟ 

به گزارش "ورزش سه"، شجاع پیش از جام جهانی 2014 به اردوی تیم ملی دعوت شده بود اما زمانی که از اردوی تیم ملی خط خورد از کارلوس کی روش انتقاد کرد و این رفتار بهانه ای شد که تا زمان حضور کارلوس کی روش در تیم ملی دیگر به اردو دعوت نشود. در ادامه مارک ویلموتس لیست کی روش را دنبال کرد. اما اکنون شرایط کمی فرق کرده و اسکوچیچی هدایت تیم ملی را برعهده گرفته که لیگ برتر و بازیکنانش را به خوبی می شناسد. 

 

تزلزل خط دفاعی تیم ملی در بازی با عراق و بحرین و هم چنین نمایش خوب شجاع در خط دفاعی پرسپولیس در فصل جاری بهانه ای شد که برخی از رسانه ها خبر از دعوت دوباره این بازیکن به اردوی تیم ملی دهند. به خصوص که شجاع از نظر رفتاری تفاوت هایی با گذشته دارد؛ به طور مثال در پایان بازی با ماشین سازی وقتی از او پرسیده شد نظرش در مورد بازی در پست دفاع چپ چیست؟ گفت اگر مربی بگوید حاضرم درون دروازه هم بازی کنم. 

واقعیت چیست؟ آیا شجاع خلیل زاده برای دو بازی دوستانه با سوریه و ازبکستان که در تاریخ های 13 و 17 شهریور برگزار می شود لیست شده و آیا مدارک این بازیکن برای این دو بازی از او تحویل گرفته شده است؟ طبیعی است که اسکوچیچ به این سوال و سوال های مشابه پاسخ ندهد؛ چرا که اصولا مربی تیم ملی جوابی در خصوص دعوت یا عدم دعوت از بازیکنان نمی دهد. تا این لحظه سرمربی تیم ملی لیستی به فدراسیون فوتبال ارایه نداده و در حال ارزیابی بازی های داخلی است.  پیش تر اسکوچیچ گفته بود تیم ملی او لیست سیاه ندارد. بازی های داخلی و بازی های خارجی را رصد می کند و آماده ترین ها را به اردوی تیم ملی دعوت خواهد کرد. 

 

اسکوچیچ هم چنین در نامه ای به مربیان باشگاهی از آنها خواسته بود اگر بازیکنی احساس می کنند می تواند در اردوی تیم ملی حاضر شود و به تیم ملی کمک کند به وی معرفی کنند. حتما یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس و کریم باقری دستیار یحیی که مربی تیم ملی شده است موافق این حضور هستند و به شجاع کمک خواهند کرد در اردوی تیم ملی حاضر شود چرا که شجاع این فصل هم از آمادگی خوبی برخوردار است و می تواند در بازی های تیم ملی صلابت خط دفاعی تیم ملی را بالاتر ببرد.

دیدگاه‌ها