کد خبر : 1695648 | 23 تیر 1399 ساعت 14:28 | 6.8K بازدید | 2 دیدگاه

عمران زاده: بازی در آبادان با این دما فاجعه است

در حال حاضر تمام فکر و ذکر من نساجی است چون آبروی فوتبالی من اینجاست ولی فقط می توانم بگویم که حال و روز استقلال خوب نیست.

عمران زاده: بازی در آبادان با این دما فاجعه است

به گزارش "ورزش سه"، حنیف عمران زاده مربی تیم نساجی  به سئوالات خبرنگاران ورزش سه در حاشیه تمرین دیروز پاسخ داد . او درباره تساوی با نفت آبادان گفت: از کسب این نتیجه راضی نبودیم چرا که ما راحت می توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم و 3 بازی خارج از خانه را پشت سر هم ببریم. ولی متاسفانه دمای هوا در آبادان خیلی بالا بود. تاکنون در این موقع از سال، هیچ مسابقه ی فوتبالی در آبادان برگزار نشده است و چنانچه شرایط به شکل عادی پیش می رفت، لیگ در اردیبهشت به پایان می رسید و در این موقع از سال در آبادان بازی نمی کردیم. چرا که دمای هوای در آبادان واقعا فاجعه بود و با این وجود، ما موقعیت های زیادی خلق کردیم و می توانستیم برنده ی بازی باشیم.


عمران زاده در مورد جایگاه نساجی در جدول رده بندی گفت: تیم ما متشکل از دو گروه از بازیکنان با تجربه و جوان است و همین باعث شده تا تیم یکدستی داشته باشیم. تنها بدشانسی ما این بوده بازی هایمان را بیرون از خانه انجام داده ایم. تنها یک دیدار مقابل فولاد را میزبان بودیم که آن هم لغو شد.


وی افزود: امیدوارم در لیگ آینده تماشاگران بتوانند به ورزشگاه ها بیایند. از جمله بازیهایی که در قائمشهر برگزار می شود. چرا که نساجی با هوادارانش زنده است و آنها یار دوازدهم ما هستند و روی کسب نتیجه تاثیر دارند. ما بدشانس هستیم که از وجود تماشاگرانمان محرومیم و امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که در فصل بعدی، شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاهها باشیم.

 

1500338


عمران زاده در خصوص چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی گفت: تاثیر گرمای هوا بر روی چمن مصنوعی، بیشتر از چمن طبیعی است و امیدوارم مسئولین برای استان مازندران فکری کنند چراکه  در همه جای ایران ورزشگاهها دارای چمن طبیعی هستند بجز استان مازندران که یک استان سرسبز و پر از جنگل است. امیدوارم استاندار محترم مازندران در این زمینه به مسئولان کمک کند، بخصوص شهر قائمشهر.  نداشتن چمن طبیعی برای این شهر کمی عجیب غریب است.


مربی نساجی درخصوص مصاحبه ای که از او منتشر شده بود با این مضمون که اتفاقات خاصی به نفع یک تیم رخ می دهد گفت: منظور من از آن صحبتها فقط احقاق حق نساجی بوده است. من دنبال کری خواندن نبودم. من الان بازیکن نیستم و در نساجی داری مسئولیت هستم و به دنبال احقاق حق تیمم بوده ام. منظور من از آن صحبتها، تیم پرسپولیس نبوده است و تنها در خصوص دیدار نساجی و فولاد حرف زده ام و کمیته انصباطی می تواند در این خصوص رای بدهد. 


وی گفت: من از 10 سال پیش با مدیران نساجی در تماس بوده و عاشق این تیم هستم. چند سال پیش قصد داشتم به عنوان بازیکن برای نساجی بازی کنم ولی قسمت نشد اما الان به عنوان مربی در اختیار این تیم هستم.
عمران زاده در پایان در خصوص شرایط این روزهای تیم استقلال گفت: در حال حاضر تمام فکر و ذکر من نساجی است چون آبروی فوتبالی من اینجاست ولی فقط می توانم بگویم که حال و روز استقلال خوب نیست.

دیدگاه‌ها