کد خبر : 1695649 | 23 تیر 1399 ساعت 14:38 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

مسابقات تیراندازی تا اول شهریورماه تعطیل است

نائب رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: کلیه مسابقات تیراندازی تا اول شهریورماه در کشور لغو و تعطیل شده است.

مسابقات تیراندازی تا اول شهریورماه تعطیل است

غلامرضا پارسا 23 تیر ماه در مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی با کمان استان اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل چندسالی است که از گردونه فعالیت و رقابت در رشته تیروکمان در سطح کشوری عقب مانده که امیدواریم با انتخابات برگزار شده رئیس جدید این هیئت تلاش مضاعفی را برای توانمندسازی این رشته در استان اردبیل انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جدید این هیئت باید در برابر مجمع پاسخگو باشد و اقداماتی را از همین روز در راستای تقویت زیرساخت‌های رشته تیراندازی با کمان به ویژه فعال کردن سایت تخصصی این رشته انجام دهد.

نائب رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان افزود: رئیس فدراسیون در سال‌های اخیر با جذب منابع مختلف به این رشته ورزشی کمک کرده که امیدواریم در نیمه دوم امسال با فعالیت مجدد مسابقات این رشته ورزشی اهداف و برنامه‌ریزی‌ها به شکل کامل محقق شود.

پارسا گفت: با توجه به اینکه رئیس جدید هیئت تیراندازی با کمان استان اردبیل دستی در حوزه رسانه دارند باید به جلب مشارکت حداکثری مردم برای حضور در این رشته داشته باشند هر چند که گرانی وسایل و امکانات این رشته ورزشی دست و پای مردم را برای حضور و انجام فعالیت‌ها بسته است.

 

وی با بیان اینکه تا اول شهریورماه تمامی مسابقات رشته ورزشی تیراندازی با کمان در کشور لغو شده و یا به تعویق افتاده است، تصریح کرد: ما از این فرصت استفاده کردیم تا استان‌های مختلف را به تجهیزات مناسب تیراندازی با کمان مجهز کنیم که خوابگاه فدراسیون و ساختمان اداری نیز در حال مرمت و بازسازی است.

نائب رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ادامه داد: امیدواریم از شهریورماه با فروکش کردن کرونا فعالیت‌های موثری را در این رشته ورزشی شاهد باشیم و قطعا با همراهی اسپاسنر سعی بر این خواهد بود تا هدفگذاری‌ها و فعالیت‌ها به شکل مناسب و مطلوب انجام شود.

 

پارسا بیان کرد: از استان‌ها نیز در راستای فعالیت چشمگیر در این رشته ورزشی حمایت می‌کنیم و امیدواریم در دو بخش ریکلم و کامپاند که جزو رشته‌های المپیکی و بازی‌های آسیایی است، ورزشکاران توانمندی را شناسایی و نسبت به آمادگی آنها برای حضور در مسابقات بین‌المللی اقدام کنیم.

وی گفت: در 15 استان کشور سایت تخصصی تیراندازی با کمان راه‌اندازی شده و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و مسئولان استانی سعی بر این است تا در سایر استان‌ها نیز این سایت‌ها راه‌اندازی شود.

نائب رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان تصریح کرد: انتظار می‌رود اردبیل در مسابقات متعدد ورزشی و هم معرفی استعدادهای ویژه در این رشته ورزشی در سطح کشور موفق عمل کرده و به قطب ورزش قهرمانی تیراندازی با کمان تبدیل شود.

 

پارسا هیئت‌ها را یک نهاد عمومی و غیردولتی معرفی و اظهار کرد: قطعا با مشارکت عمومی و جذب اسپاسنر جریان ورزشی به ویژه رشته تیراندازی با کمان در کشور تقویت شده و آسیب‌ها نیز رفع خواهد شد.

وی نگاه متمرکز تخصصی به این رشته ورزشی را زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت واقعی بیان کرد و گفت: ضرورت دارد از تجربیات سازنده نهادها و مجموعه‌های مختلف در راستای تقویت این رشته ورزشی در استان اردبیل نیز بیشتر استفاده شود.

نائب رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در پایان خاطرنشان کرد: در کنار همه استان‌ها استان اردبیل نیز مورد توجه و هدفگذاری ما در توسعه و تقویت این رشته تخصصی است و امیدواریم با همراهی باشگاه‌های مختلف در این زمینه بتوانیم موفق عمل کنیم.

دیدگاه‌ها