کد خبر : 1695664 | 23 تیر 1399 ساعت 14:58 | 32.1K بازدید | 2 دیدگاه

بی محلی لیونل مسی به کادر فنی در کولینگ بِرِک (عکس)

لیونل مسی یک بار دیگر در وقفه استراحت وسط بازی حاضر نشد به صحبت های فنی کیکه ستین گوش کند.

به گزارش "ورزش سه"، بر کسی پوشیده نیست که بین لیونل مسی با کیکه ستین و دستیارش ادر سارابیا ارتباط مناسبی وجود ندارد و بسیاری معتقدند مسی اعتقاد خود به کادر فنی فعلی بارسا را از دست داده است.

بارسا با کیکه ستین در ماه های اخیر نه تنها پیشرفت خاضصی نداشته که صدر جدول را نیز به رئال واگذار کرده و به فاصله دو بازی تا پایان فصل، چشم انتظار یک معجزه است تا بتواند به جای رئال قهرمان لالیگا شود.

 

شرایط بین دیگر بزرگان رختکن بارسا با کادر فنی نیز مشابه مسی است و اخیرا تصاویر مختلفی در وقفه های سه دقیقه ای استراحت میان بازی(COOLING BREAK) منتشر شده که بازیکنان بارسا به صورت پراکنده از هم منتظر شروع مجدد بازی هستند و به نظر ارزرشی برای صحبت های تاکتیکی کادر فنی قائل نیستند.

 

به خصوص در بازی برابر اتلتیکو مقایسه تصویر بازیکنان دو تیم در وقفه میان بازی جالب توجه بود. بازیکنان اتلتیکو دور سیمئونه حلقه زده بودند و به صحبت های فنی او گوش می دادند اما در جبهه بارسا همه چیز برعکس بود.

شب گذشته در برنامه ال چیرینیگوتو تصویری از لیونل مسی در وقفه میان بازی بارسا-وایادولید منتشر شد در حالی که به دور از دیگران در حال نوشیدن آب است و کمی دورتر ستین و ادر سارابیا در حال صحبت با دیگر بازیکنان بودند.

درگیری و اختلاف نظر بین مسی و ادر سارابیا نیز در هفته های اخیر حواشی زیادی برای بارسا ایجاد کرده است و به نظر این دو همچنان باهم اختلاف دارند.

 

 

1510886

دیدگاه‌ها