کد خبر : 1695665 | 23 تیر 1399 ساعت 15:26 | 9.4K بازدید | 1 دیدگاه

ماموریت محسن ترکی در بازی بزرگ هفته

کوبل داوری دیدار بزرگ هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد و داور جنوبی فوتبال ایران قاضی میدان این دوئل حساس شد.

ماموریت محسن ترکی در بازی بزرگ هفته

به گزارش "ورزش سه" پنجشنبه و جمعه هفته جاری رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران دنبال خواهد شد که در مهم‌ترین جدال هفته که می‌تواند نقش آفرینی پررنگی در سرنوشت سهمیه فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد، شاگردان ساکت الهامی به مصاف شاگردان امیر قلعه‌نویی خواهند رفت.

این دیدار که جمعه شب در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد، با اعلام فدراسیون کوبل داوری آن مشخص شد؛ براساس ابلاغ انجام شده محمدحسین زاهدی فرد قاضی این مسابقه خواهد بود و آرمان اسعدی، علی احمدی و مرتضی منصوریان او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.

 

نکته جالب آنکه ناظر بازی نیز محسن ترکی معرفی شد؛ داور مشهدی که چندین سال با خداحافظی از مستطیل سبز، در قامت ناظر و کارشناس کار خود را دنبال می‌کند.

او در تبریز قضاوت های جنجالی داشته که شاید یکی از مهم‌ترین و البته جنجالی‌ترین‌هایش داوری در دوئل استقلال و تراکتور بود که پنالتی را به نفع آبی‌پوشان با برخورد توپ به دست حاج صفی اعلام کرد و جنجالی بزرگ به پا شد.

 

او این‌که در سمتی متفاوت عازم تبریز می‌شود، باید در نقش ناظر چگونه می‌تواند بر عملکرد داور بوشهری این مسابقه نظارت کند و البته نیمکت‌های پرالتهاب دو تیم در این مصاف حیثیتی را کنترل کند؟

دیدگاه‌ها