کد خبر : 1695680 | 23 تیر 1399 ساعت 15:58 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

آقای گل رسم آقای گلی می‌آموزد؛

کاظمی هر هفته به کفش طلا نزدیک‌تر می‌شود

مهاجم تیم هواداران توانست بار دیگر برای تیمش گلزنی کند تا این‌بار به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار گیرد و مدعی نخست کسب عنوان آقای گلی لیگ یک شود.

به گزارش "ورزش سه" پای ثابت نتایج درخشان تیم رضا عنایتی در لیگ دسته اول، بدون تردید حمید کاظمی است؛ مهاجم زهرداری که حالا مدعی نخست کسب عنوان آقای گلی لیگ دسته اول به شمار می‌رود. او که چهار فصل قبل در لباس تیم نساجی توانست این عنوان را برای خود به دست آورد، سخت تلاش می‌کند که بتواند بار دیگر این‌بار در قامت مهاجم تیم هوادار این افتخار را از آن خود کند.

 

کاظمی که شب گذشته هم توانست با گلزنی برای تیمش زمینه‌ساز کامبک شاگردان عنایتی برابر آلومینیوم شود، تعداد گل‌های خود را به عدد 13 رساند تا بالاتری از رقبایی چون علی خدادادی و حمید گلزاری صدرنشین جدول گلزنان شود؛ کاظمی با درخشش در هفته های اخیر نشان داد توانسته به خوبی از رضا عنایتی، مربی که در دورانی حضورش در مستطیل سبز توانسته 3 بار آقای گل رقابت های لیگ برتر شود و رکورددار بیشترین گل زده در تاریخ لیگ برتر است، گلزنی و فرصت طلبی را بیاموزد.

 

البته کاظمی برای رسیدن دوباره به کفش طلا، 5 هفته دشوار دیگر را هم پیش روی خود دارد که امید دارد تا بتواند به روند گلزنی خود ادامه داده و هم روزهای خوب هوادار در لیگ یک را ادامه دهد و هم خود را بار دیگر به عنوان آقای گلی لیگ دسته اول برساند.

 

 

دیدگاه‌ها