کد خبر : 1695682 | 23 تیر 1399 ساعت 16:07 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس از اراک، نوبت به انزلی‌چی‌ها رسید؛

فوتبال ایران همچنان تماشاگر دارد!

شاگردان اکبر میثاقیان در حالی شب گذشته توانستند شگفتی سازی کنند و برابر صدرنشین جدول در خانه، به برتری برسند که حضور تماشاگران‌شان روی سکو عجیب به نظر می‌رسید و مورد اعتراض سرمربی مس نیز قرار گرفت.

فوتبال ایران همچنان تماشاگر دارد!

به گزارش "ورزش سه" در جریان برگزاری دیدارهای هفته گذشته (بیست و هشتم) لیگ دسته اول، اتفاق عجیب اما واقعی در رقابت دو تیم آلومینوم اراک و قشقایی شیراز در ورزشگاه امام خمینی اراک رخ داد؛ حضور تعدادی از هواداران اراکی‌ها آن‌هم در حالی‌که طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، در همه رقابت های ورزشی حضور تماشاگران ممنوع است! جالب آن‌که این اتفاق در حالی رخ داد که مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول نیز در ورزشگاه حضور داشت.

 

اما این اتفاق در هفته جاری لیگ دسته اول دوباره تکرار شد و این‌بار به جای اراک، در انزلی هواداران ملوان روی سکوهای ورزشگاه تختی حضور یافتند و به تشویق تیم‌شان پرداختند؛ اتفاقی عجیب که مورد اعتراض محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان هم قرار گرفت. این اتفاقی در شرایطی رخ داد که در جلسه پیش از بازی این دو تیم مقرر شده بود تنها مدیران تیم‌ها در بخش VIP ورزشگاه حضور پیدا کنند اما در ویدیوهای منتشر شده از اتفاقات شب گذشته انزلی نمایان است که افراد زیادی با لباس های شخصی بر روی سکوهای ورزشگاه تختی حضور دارند و جالب آنکه بدون فاصله اجتماعی در کنار یکدیگر نشسته اند!

 

حتی پس از سوت پایان بازی و پیروزی قوی سپید، لباس شخصی ها و هواداران ملوان بندرانزلی پس از پایان بازی با مس رفسنجان در داخل زمین حضور پیدا کردند؛ اتفاقی برای دومین هفته متوالی رخ داده و باید موضع فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و حتی فدراسیون پزشکی ورزشی نسبت به آن چیست بویژه آن‌که نه انزلی و نه اراک جزو دسته شهر های سفید به شمار نمی‌روند و وضعیت شیوع کرونا در شهرهای مذکور همچنان تب بالایی دارد و بدون تردید این ازدحام‌ها می‌تواند اتفاقات جبران ناپذیری را رقم بزند.

دیدگاه‌ها