کد خبر : 1695688 | 23 تیر 1399 ساعت 16:39 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر پست ماهینی؛ حربه موثر ویسی

تیم پیکان در دو بازی اخیر با شکست تیم های ذوب آهن و گل گهر به تیم بهتری تبدیل شده و با ادامه این روند به طور حتم شانس زیادی برای ماندن خواهد داشت.

تغییر پست ماهینی؛ حربه موثر ویسی 

 به گزارش "ورزش سه"، یکی از حربه های موثر عبدالله ویسی در بازی های اخیر تغییر پست دانیال ماهینی بوده؛ بازیکنی که به همراه او در استقلال خوزستان قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرد. در بازی های اخیر سرمربی پیکان از او به عنوان مدافع میانی و در کنار مهران موسوی استفاده کرد. در حالی که دانیال ماهینی در هر تیمی که بوده به عنوان مدافع راست بازی کرده است. او حتی به خاطر نمایش های خوب در این پست در استقلال خوزستان به اردوی تیم ملی هم دعوت شد و بعد از آن به دلیل مصدومیت و حضور در تیم ملوان برای گذراندن دوران خدمت از نگاه ها دور شد. 

 

جالب اینکه در یکی دو فصل اخیر استفاده از مدافعان کناری در پست مدافع میانی مرسوم شده و گاها هم مدافعان میانی در پست مدافعان کناری به میدان می روند. حسین ماهینی هم در روزهای حضور در پرسپولیس بارها در پست مدافع میانی به میدان آمد و به تازگی هم در بازی با ماشین سازی شجاع خلیل زاده در پست دفاع چپ بازی کرد در حالی که مدافع میانی به شمار می رود. 

 

دست کم در دو بازی اخیر خط دفاعی پیکان به مراتب بهتر کار کرده است و یکی از دلایل آن می تواند زوج جدیدی باشد که عبدالله ویسی در قلب خط دفاعی تیمش ساخته است.

دیدگاه‌ها